AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Aktualności

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...
  •  
  • Nowe edycje szkoleń dla specjalistów ds. komunikacji, PR-u i marketingu
  • Można już zgłaszać zapisy na nowe edycje szkoleń Akademii PRoto. Warsztaty medialne, kreatywne pisanie, nowoczesne media relations, wideo marketing...

  • Więcej...
  •  
  • Szkolenie wideo marketing 27 kwietnia!
  • Nie przegap praktycznego szkolenia z Magdaleną Daniłoś w Akademii PRoto...

  • Więcej...
  •  
  • 5 cech idealnych treści w content marketingu
  • Treść musi dostarczać rzetelną, sprawdzoną wiedzę. Warto zatem trochę czasu poświęcić na sprawdzenie danych i faktów. Jeśli tego nie zrobisz, możesz być pewien, że internauci zrobią to za Ciebie. Ale to raczej nie przysporzy Ci ich przychylności...

  • Więcej...
  •  
  • Przerwa świąteczna. E-kursy opłacone po 21.12 aktywowane od 29.12
  • W związku z przerwą świąteczną wszystkie zamówienia na kursy internetowe opłacone po 21 grudnia będą aktywowane od 29 grudnia.

  • Więcej...
  •  
  • Design eventu – oczarować oczy
  • Plastyka eventu, estetyka przygotowania materiałów, harmonia, szyk, elegancja. Czy ktoś zwraca na nie uwagę? Jak bardzo wpływają na odbiór wydarzenia przez naszych uczestników? Czy piękne materiały mają siłę przewagi w pozyskaniu sponsorów i czy warto wydać więcej na grafika…

  • Więcej...
  •  
  • Jak zaoszczędzić na evencie
  • Zobaczmy, gdzie szukać oszczędności w budżecie eventowym...

  • Więcej...
  •  
  • Zanim zaplanujesz strategię content marketingu…
  • ...musisz odpowiedzieć sobie na pytania o bieżący stan rzeczy, jeśli chodzi o firmowe treści. Pomoże Ci w tym audyt dotychczasowej komunikacji. Prowadzi się go w kilku ważnych obszarach...

  • Więcej...
  •  
  • Dlaczego Twoja marka potrzebuje influencerów?
  • Jeśli zgodzimy się, że klient poszukujący produktu jest jak błądzący po pustyni podróżnik, to lwia część stron internetowych marek jest dla niego użyteczna jak piłeczka tenisowa na tej pustyni, a influencer jest za to jak oaza ze źródłem wody pitnej...

  • Więcej...
  •  
  • Styl Snapchata – czy warto za nim podążać?
  • Nie ma sensu zmiana paradygmatu marketingowego, w którym Snapchat zastąpiłby Facebooka. Warto jednak przyglądać się temu, co się tam dzieje. Bo Snapchat wiele mówi o współczesnych konsumentach i trendach w komunikacji...

  • Więcej...
  •  
  • Wideo to mało lajków – czy warto je stosować?
  • Wideo musi być zrozumiałe bez dźwięku. Użytkownicy na Facebooku aż w 80 proc. przypadków nie wyświetlają filmów z dźwiękiem. Musisz o tym pamiętać i tworzyć obrazy przejrzyste. Jeśli zaś umieszczasz na nich tekst, to...

  • Więcej...
  •  
  • Jak pisać śródtytuły, które sprzedadzą Twój artykuł
  • Udało Ci się skusić czytelnika tytułem? Wygrałeś pierwszą rundę walki o jego uwagę. Teraz on przewija stronę, by upewnić się, czy artykuł spełni jego oczekiwania. Potrzebuje punktów orientacyjnych, czyli śródtytułów...

     

  • Więcej...
  •  
  • Mobile writing. Jak pisać teksty na ekran smartfona
  • Gdy rozmiary ekranu maleją, a oczekiwania czytelnika rosną, liczy się każde słowo...

  • Więcej...
  •  
  • Paweł Lipiec: czego NIE kupujemy od influencerów?
  • Podejmujemy więcej działań, ale lepiej dopasowanych do wąskich grup odbiorców. Digital influencerzy skupiają wokół siebie i swojej twórczości takie właśnie grupy. Ta współpraca pozwala na dotarcie do naszych potencjalnych klientów. Dodatkowym atutem są...

  • Więcej...
  •  
  • 3 sposoby na większy zysk z reklamy na Facebooku
  • Wiele mówi się o branżach, które są idealne na Facebooka. Wiele mówi się też o branżach, które się na Facebooka nie nadają. To wszystko ściema...

  • Więcej...
  •  
  • Youtube’owe możliwości - jaki format wybrać, współpracując z youtuberem?
  • Marketerzy coraz ufniej i chętniej podchodzą do współpracy z digital influencerami, ale nie zawsze mają pomysł na jej realizację. Kamil Bolek z LifeTube przedstawia 10 przykładowych youtube’owych formatów współpracy marki z twórcą wideo...

  • Więcej...
  •  
  • Współpraca z influencerami jako źródło wartościowych treści
  • Nie tylko my możemy być źródłem wartościowych treści powstałych w ramach naszych działań content marketingowych. Może nam je zapewnić także współpraca z liderami opinii...

     

  • Więcej...
  •  
  • Skuteczna strona B2B
  • Strona www jest najważniejszą treścią na temat firmy, oglądaną przez odbiorcę w długim czasie, a zatem powinna odpowiadać na 6 głównych potrzeb odbiorcy biznesowego. Są to...

  • Więcej...
  •  
  • Dlaczego YouTube?
  • W Polsce z AdBlocka korzysta 38 proc. internautów - to najwyższy odsetek na świecie! Jak w takiej sytuacji powinien reagować marketer? Odpowiedzią jest połączona siła YouTube'a i wideo content marketingu...

  • Więcej...
  •  
  • 5 pomysłów na wsparcie sprzedaży za pomocą content marketingu
  • Jakich narzędzi content marketingu użyć, aby dostarczyć działowi sprzedaży wartościowych namiarów na potencjalnych klientów?

  • Więcej...
  •  
  • 5 częstych błędów content marketingu
  • Prowadząc działania content marketingowe, możesz popełnić kilka błędów, które powodują mniejszą skuteczność działań. Co to za błędy i jak się przed nimi uchronić?

  • Więcej...
  •  
  • Jak zaskoczyć użytkownika na Facebooku nową kreacją?
  • Facebook to nie tylko grafiki z kotkami (…). To także coraz większa gama produktów contentowych, które można wykorzystywać w kreatywny sposób. Jakich?

  • Więcej...
  •  
  • Trzy powody, dla których (nie) warto reklamować się na Facebooku
  • Facebook to ponad 80 proc. zasięgu polskiego internetu i ten zasięg możesz wykorzystać dla dobra swojej marki. Możesz też go nie wykorzystać. To zależy od Ciebie...

  • Więcej...
  •  
  • 5 razy Instagram, czyli dlaczego warto?
  • Obraz mówi więcej niż tysiąc słów – pomyśl, ile dla Ciebie może zrobić dobry obraz wyświetlony odpowiednim osobom z Twojej grupy docelowej. Aż chce się wyć z zachwytu...

     

  • Więcej...
  •  
  • Szkolenie Webwriting 23 września!
  • Szkolenie Webwriting 23 września!

  • Więcej...
  •  
  • #5 wskazówek, jak spokojniej planować burzliwą pracę przy organizacji eventu
  • Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, zacznij od początku. Czyli od porządku...

  • Więcej...
Wszystkich pozycji:245strona: 1/9na stronie:
1 następna >>   koniec >>
 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...