Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Można już zgłaszać zapisy na nowe edycje szkoleń Akademii PRoto. Warsztaty medialne, kreatywne pisanie, nowoczesne media relations, wideo marketing...
Nie przegap praktycznego szkolenia z Magdaleną Daniłoś w Akademii PRoto...
Treść musi dostarczać rzetelną, sprawdzoną wiedzę. Warto zatem trochę czasu poświęcić na sprawdzenie danych i faktów. Jeśli tego nie zrobisz, możesz być pewien, że internauci zrobią to za Ciebie. Ale to raczej nie przysporzy Ci ich przychylności...
W związku z przerwą świąteczną wszystkie zamówienia na kursy internetowe opłacone po 21 grudnia będą aktywowane od 29 grudnia.
Plastyka eventu, estetyka przygotowania materiałów, harmonia, szyk, elegancja. Czy ktoś zwraca na nie uwagę? Jak bardzo wpływają na odbiór wydarzenia przez naszych uczestników? Czy piękne materiały mają siłę przewagi w pozyskaniu sponsorów i czy warto wydać więcej na grafika…
Zobaczmy, gdzie szukać oszczędności w budżecie eventowym...
...musisz odpowiedzieć sobie na pytania o bieżący stan rzeczy, jeśli chodzi o firmowe treści. Pomoże Ci w tym audyt dotychczasowej komunikacji. Prowadzi się go w kilku ważnych obszarach...
Jeśli zgodzimy się, że klient poszukujący produktu jest jak błądzący po pustyni podróżnik, to lwia część stron internetowych marek jest dla niego użyteczna jak piłeczka tenisowa na tej pustyni, a influencer jest za to jak oaza ze źródłem wody pitnej...
Nie ma sensu zmiana paradygmatu marketingowego, w którym Snapchat zastąpiłby Facebooka. Warto jednak przyglądać się temu, co się tam dzieje. Bo Snapchat wiele mówi o współczesnych konsumentach i trendach w komunikacji...
Wideo musi być zrozumiałe bez dźwięku. Użytkownicy na Facebooku aż w 80 proc. przypadków nie wyświetlają filmów z dźwiękiem. Musisz o tym pamiętać i tworzyć obrazy przejrzyste. Jeśli zaś umieszczasz na nich tekst, to...
Udało Ci się skusić czytelnika tytułem? Wygrałeś pierwszą rundę walki o jego uwagę. Teraz on przewija stronę, by upewnić się, czy artykuł spełni jego oczekiwania. Potrzebuje punktów orientacyjnych, czyli śródtytułów...
Gdy rozmiary ekranu maleją, a oczekiwania czytelnika rosną, liczy się każde słowo...
Podejmujemy więcej działań, ale lepiej dopasowanych do wąskich grup odbiorców. Digital influencerzy skupiają wokół siebie i swojej twórczości takie właśnie grupy. Ta współpraca pozwala na dotarcie do naszych potencjalnych klientów. Dodatkowym atutem są...
Wiele mówi się o branżach, które są idealne na Facebooka. Wiele mówi się też o branżach, które się na Facebooka nie nadają. To wszystko ściema...
Marketerzy coraz ufniej i chętniej podchodzą do współpracy z digital influencerami, ale nie zawsze mają pomysł na jej realizację. Kamil Bolek z LifeTube przedstawia 10 przykładowych youtube’owych formatów współpracy marki z twórcą wideo...
Nie tylko my możemy być źródłem wartościowych treści powstałych w ramach naszych działań content marketingowych. Może nam je zapewnić także współpraca z liderami opinii...
Strona www jest najważniejszą treścią na temat firmy, oglądaną przez odbiorcę w długim czasie, a zatem powinna odpowiadać na 6 głównych potrzeb odbiorcy biznesowego. Są to...
W Polsce z AdBlocka korzysta 38 proc. internautów - to najwyższy odsetek na świecie! Jak w takiej sytuacji powinien reagować marketer? Odpowiedzią jest połączona siła YouTube'a i wideo content marketingu...
Jakich narzędzi content marketingu użyć, aby dostarczyć działowi sprzedaży wartościowych namiarów na potencjalnych klientów?
Prowadząc działania content marketingowe, możesz popełnić kilka błędów, które powodują mniejszą skuteczność działań. Co to za błędy i jak się przed nimi uchronić?
Facebook to nie tylko grafiki z kotkami (…). To także coraz większa gama produktów contentowych, które można wykorzystywać w kreatywny sposób. Jakich?
Facebook to ponad 80 proc. zasięgu polskiego internetu i ten zasięg możesz wykorzystać dla dobra swojej marki. Możesz też go nie wykorzystać. To zależy od Ciebie...
Obraz mówi więcej niż tysiąc słów – pomyśl, ile dla Ciebie może zrobić dobry obraz wyświetlony odpowiednim osobom z Twojej grupy docelowej. Aż chce się wyć z zachwytu...
Szkolenie Webwriting 23 września!
Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, zacznij od początku. Czyli od porządku...
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.