Platforma przespała zakusy PiS-u na młodych

dodano: 
29.09.2011
komentarzy: 
0

Zdaniem ekspertów kampania wizerunkowa Prawa i Sprawiedliwości sprawdza się. Partia Kaczyńskiego powiększa swój elektorat, zdobywając coraz lepsze wyniki w sondażach. Wywalczyła poparcie młodych, podczas gdy Platforma Obywatelska przespała ten moment.

Joanna Gepfert, specjalista ds. wizerunku jest zaskoczona tym, że PiS postawił na młodzież. Zdecydował się także na przyciągnięcie elektoratu centrowego Jest to o tyle zadziwiające, że wydawało się, iż partia Kaczyńskiego ograniczy się w kampanii do umacniania swojego twardego elektoratu. W programie „To był dzień” Polsatu News ekspertka zauważa, że „Platforma przespała ten moment” zmiany taktyki PiS i nie zareagowała we właściwy sposób.

W kontekście poprawy wyników sondażowych partii Kaczyńskiego Tomasz Łysakowski, psycholog społeczny, przypomina o tym, że trwa obecnie kryzys w Europie. Ma on na myśli przegrane wybory rządzących w Danii oraz podobną tendencję zapowiadającą się w Hiszpanii, Niemczech i Francji. Ekspert komentuje dobre wyniki badań wizerunkowych dla Tuska tym, że ankietowanym „nie wypadało przyznać się do poparcia dla PiS”. (aw)

Źródło:

Polsat News, Kampania oczami ekspertów, To był dzień, 28.09.2011, godz. 9:01
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin