Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
W tym miesiącu mamy dla Was aż 5 szkoleń otwartych! Tajniki komunikacji wewnętrznej zdradzi Andrzej Godewski, o skutecznych relacjach z mediami opowie Zbigniew Lazar, a wspólnie z Michałem Góreckim przeanalizujecie, jak udzielać się w social mediach bez zbędnego ryzyka.
Już 14.08 Andrzej Godewski opowie, jak skutecznie komunikować się z pracownikami? Jakich narzędzi używać? Kiedy – pod wpływem dobrego komunikowania – pracownik staje się ambasadorem firmy? Przedstawi też najbardziej efektywne narzędzia kontaktu z pracownikami, metody przygotowywania i przekazywania informacji zwrotnej. Sposoby definiowania potrzeb komunikacji wewnętrznej i przygotowywania strategii działania.
14.08.2013 - Skuteczna komunikacja wewnętrzna w firmie
20.08 wraz ze Zbigniewem Lazarem odpowiemy na pytanie – jak zwiększyć skuteczność kontaktów z mediami. Prowadzący szkolenie opowie o organizacji biura prasowego, metodach pracy osób zajmujących się kontaktami z mediami. Bazując na swojej wieloletniej praktyce, doradzi też, jak nawiązać trwałe relacje z dziennikarzami.
20.08.2013 - Jak zwiększyć skuteczność kontaktów z mediami - organizacja biura prasowego
Kolejnym szkoleniowym hitem w sierpniu jest budowa strategii komunikacji w social mediach. Dzięki Michałowi Góreckiemu, który mediami społecznościowymi zajmuje się od dekady, dowiecie się wszystkiego o planowaniu obecności w social mediach, poznacie różne kanały komunikacji, zidentyfikujecie zagrożenia i nauczycie się, jak do nich nie dopuścić.
23.08.2013 - Budowa strategii komunikacji w social mediach
20.08 zapraszamy na „Budżetowanie w PR”. W trakcie szkolenia powiemy, jakie są rodzaje budżetów, jak zdobyć informacje potrzebne do stworzenia budżetu, jak rozliczyć projekt oraz jak monitorować płynność finansową projektu. W trakcie szkolenia przeprowadzimy ćwiczenia z tworzenia budżetów na case study’s! Prosimy przynieść ze sobą laptopy!
28.08.2013 - Budżetowanie w PR
W ostatni piątek sierpnia eksperci firmy badawczej OMD, powiedzą nam, jak uzyskać możliwie największy zwrot z inwestycji PR. Dowiemy się miedzy innymi, w jaki sposób planować i optymalizować kampanie PR oraz jak przekonać zarząd do zwiększenia nakładów na PR.
30.08.2013 - Jak uzyskać możliwie największy zwrot z inwestycji PR?
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.