Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Szymon Sikorski, dyrektor generalny Publicon Public Relations & Communications
„Erystyka, czyli sztuka prowadzenia sporów”, A. Schopenhauer, tłum. T. Kotarbiński, Alma-Press, 2010
Tak naprawdę jest to pełen poradnik dotyczący tego, jak się zachowywać w trudnych sytuacjach komunikacyjnych.
„Lewiatan”, T. Hobbes, tłum. Cz. Znamierowski, ALETHEIA, 2009 oraz „Książę”, N. Machiavelli, tłum. Cz. Nanke, Wyd. Marek Derewiecki, 2007
Są to najlepsze poradniki o tym, jak zrozumieć potrzeby opinii publicznej.
„Czarodziejska Góra”, T. Mann, tłum. J. Kramsztyk, Wyd. MUZA, 2008
To arcydzieło literatury i książka, która najbardziej na mnie wpłynęła. Jest to majstersztyk słowa i myśli oraz geneza naszej kultury
Książki o PR i komunikacji czytam, jednak mało wnoszą do mojej wiedzy. Na pewno nie są w stanie zmienić mojego światopoglądu, ponieważ przeważnie recenzują, coś co się wydarzyło, skupiają się na opisie tego, co jest - nie odkrywają nowych horyzontów. Jeżeli już miałbym coś wskazać, co w ostatnich latach kształtowało moje myślenie, to twórczość: Malcolma Gladwella (błyskotliwa felietonistyka, maveni i teoria zbitej szyby), M. Penna („Mikrotrendy”) oraz książka „Public Relations w praktyce” oraz case study Złotych Spinaczy.
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.