AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Zainspiruj się!

Szymon Sikorski, dyrektor generalny Publicon Public Relations & Communications

„Erystyka, czyli sztuka prowadzenia sporów”, A. Schopenhauer, tłum. T. Kotarbiński, Alma-Press, 2010

Tak naprawdę jest to pełen poradnik dotyczący tego, jak się zachowywać w trudnych sytuacjach komunikacyjnych.

„Lewiatan”, T. Hobbes, tłum. Cz. Znamierowski, ALETHEIA, 2009 oraz „Książę”, N. Machiavelli, tłum. Cz. Nanke, Wyd. Marek Derewiecki, 2007

Są to najlepsze poradniki o tym, jak zrozumieć potrzeby opinii publicznej.

„Czarodziejska Góra”, T. Mann, tłum. J. Kramsztyk, Wyd. MUZA, 2008

To arcydzieło literatury i książka, która najbardziej na mnie wpłynęła. Jest to majstersztyk słowa i myśli oraz geneza naszej kultury

Książki o PR i komunikacji czytam, jednak mało wnoszą do mojej wiedzy. Na pewno nie są w stanie zmienić mojego światopoglądu, ponieważ przeważnie recenzują, coś co się wydarzyło, skupiają się na opisie tego, co jest - nie odkrywają nowych horyzontów. Jeżeli już miałbym coś wskazać, co w ostatnich latach kształtowało moje myślenie, to twórczość: Malcolma Gladwella (błyskotliwa felietonistyka, maveni i teoria zbitej szyby), M. Penna („Mikrotrendy”) oraz książka „Public Relations w praktyce” oraz case study Złotych Spinaczy.

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...