AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Jak nie zostać dinozaurem?

W zarządzaniu ludźmi chodzi o ich bezwzględne podporządkowanie, a najłatwiej to osiągnąć poprzez wywołanie strachu przed utratą pracy, przywilejów i wpływów. Wielu menedżerów uważa, że to wystarczy do zarządzania ludźmi. Dlatego nie wierzą w otwartość w relacjach z pracownikami. Mają usta pełne frazesów, ale w rzeczywistości uważają, że inni powinni myśleć tak, jak oni i mówić to co oni. To są dinozaury komunikacji wewnętrznej, które już dawno powinny wyginąć, a jednak trzymają się mocno.

Wierzą, że dobra komunikacja wewnętrzna polega na uśmiechaniu się do ludzi, poklepywaniu po plecach i przekonywaniu do firmowej propagandy. Prawdą jest, że nie wszyscy pracownicy potrzebują szczegółowej komunikacji wewnętrznej, informacji o strategii, wynikach finansowych i sytuacji na rynku. Ale wszyscy szukają pewności, że firma ma przyszłość, a oni mają w niej swoje miejsce. Chcą wiedzieć, co mogą zrobić, żeby zapewnić sobie i firmie przetrwanie.

Tymczasem niedawno byłem mimowolnym świadkiem rozmowy trójki pracowników dużej sieci handlowej, którzy właśnie nieoficjalnie dowiedzieli się, że zwolnili kierowniczkę ich sklepu. Nie rozumieli, co się dzieje, dlaczego zwalniają. Rozmawiali przy klientach, wywołując wrażenie, że sklep jest źle prowadzony. Byli wyraźnie zszokowani. Tymczasem szefowie firmy zapewne nadal są przekonani, że komunikacja wewnętrzna w firmie działa bez zarzutu, bo w biuletynie wewnętrznym i w intranecie ogłosili nową strategię działania. Na indywidualne rozmowy i zejście do poziomu szeregowych pracowników zabrakło czasu. A może ich głos się nie liczy, bo i tak nie mają gdzie odejść? Tak na pewno myślą dinozaury.

Jak nie zostać dinozaurem? Jak skutecznie komunikować się z pracownikami, zarówno na co dzień jak i w sytuacjach trudnych dla firmy? Między innymi o tym opowiem w trakcie szkolenia „Skuteczna komunikacja wewnętrzna”, już 14 sierpnia!

Zapisz się już teraz!

Zapraszam,
Andrzej Godewski

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...