Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Barbara Sołtysińska, prezes agencji Livebrand Communications
„Bez osobowości”, Rohit Bhargava, tłum. E. Hałkowska, Wolters Kluwer, 2010
Autor w bardzo praktyczny sposób opisuje, jak stworzyć lub zmienić osobowość marki i oprzeć na niej wiarygodną strategię komunikacji.
„Praktycznie o PR. Case studies projektów nagrodzonych w konkursie ZFPR Złote Spinacze”
Myślę, że każdy PR-owiec powinien zapoznać się z jednymi z najlepszych kampanii public relations na naszym rynku, opisanymi w formie case study. Duży zastrzyk wyjątkowo praktycznej wiedzy.
„Marketing i PR w czasie rzeczywistym”, David Meerman Scott, Wolters Kluwer Polska, 2011
Książka wyjaśnia, w jaki sposób skutecznie tworzyć i wykorzystywać różne konteksty komunikacyjne w bardzo zmieniającej się rzeczywistości medialnej. Autor odwołuje się do licznych kampanii, a szczególną uwagę zwraca na konieczność szybkiego reagowania w prowadzonych działaniach.
„Strategiczny Podstęp”, Marek Staniszewski, Helion, 2009
Ciekawy zbiór przemyśleń autora dotyczący strategii i myślenia strategicznego, marketingu, komunikacji oraz konsumentów i ich wyborów.
„Webshows: sekrety video w Internecie”, Krzysztof Gonciarz, 2012
Jeden z najpopularniejszych vlogerów opisuje, w jaki sposób kamerka internetowa pozwala podbić serca internautów.
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.