AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Zainspiruj się z Sołtysińską!

Barbara Sołtysińska, prezes agencji Livebrand Communications

„Bez osobowości”, Rohit Bhargava, tłum. E. Hałkowska, Wolters Kluwer, 2010

Autor w bardzo praktyczny sposób opisuje, jak stworzyć lub zmienić osobowość marki i oprzeć na niej wiarygodną strategię komunikacji.

„Praktycznie o PR. Case studies projektów nagrodzonych w konkursie ZFPR Złote Spinacze”

Myślę, że każdy PR-owiec powinien zapoznać się z jednymi z najlepszych kampanii public relations na naszym rynku, opisanymi w formie case study. Duży zastrzyk wyjątkowo praktycznej wiedzy.

„Marketing i PR w czasie rzeczywistym”, David Meerman Scott, Wolters Kluwer Polska, 2011

Książka wyjaśnia, w jaki sposób skutecznie tworzyć i wykorzystywać różne konteksty komunikacyjne w bardzo zmieniającej się rzeczywistości medialnej. Autor odwołuje się do licznych kampanii, a szczególną uwagę zwraca na konieczność szybkiego reagowania w prowadzonych działaniach.

„Strategiczny Podstęp”, Marek Staniszewski, Helion, 2009

Ciekawy zbiór przemyśleń autora dotyczący strategii i myślenia strategicznego, marketingu, komunikacji oraz konsumentów i ich wyborów.

„Webshows: sekrety video w Internecie”, Krzysztof Gonciarz, 2012

Jeden z najpopularniejszych vlogerów opisuje, w jaki sposób kamerka internetowa pozwala podbić serca internautów.

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...