Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Ilona Grzywińska, konsultantka PR i social media w Webkomunikacja.pl
„Bloger - poradnik dla blogerów”, Tomek Tomczyk, 2012
Każdy PR-owiec w Polsce, a szczególnie ten, który zajmuje się branżą FMCG czy healtcare doskonale wie, kim jest Kominek aka Tomek Tomczyk. Niektórzy mieli okazję czerpać z jego wiedzy i wieloletniego doświadczenia w polskiej blogosferze w trakcie szkoleń czy konferencji branżowych. Pierwsza książka Tomka nie jest dla PR-owców, ale każdy PR-owiec przeczytać ją powinien. Dlaczego? Znajdziemy tam oczywiście mnóstwo wiedzy dotyczącej środowiska blogerów od kuchni, ich motywacji, sposobów szukania tematów czy kreowania własnego wizerunku na potrzeby komercyjne - rzeczy, które mogą przydać się przy prowadzeniu relacji z blogerami, które zazwyczaj są w rękach działów PR. To, co jednak najcenniejsze w książce Tomka to porządna lekcja pisania tekstów, które dobrze sprzedają się w sieci.
„Too Big to Know: Rethinking Knowledge Now That the Facts Aren't the Facts, Experts Are Everywhere, and the Smartest Person in the Room Is the Room”, David Weinberger, Basic Books 2011
Wydana w 2011 roku ostatnia książka filozofa internetu i prof. na Harvard University zrobiła dużo szumu zarówno w środowiskach naukowych, jak i biznesowych. David Weinberger, autor słynnego Cluetrain Manifesto określanego jako biblia marketingu internetowego, zajął się zjawiskiem zmiany struktury wiedzy w dobie współczesnego internetu, pisząc o zjawisku wiedzy sieciowej, która nigdy się nie kończy, a konsensus w obrębie dyskusji jest niemożliwy. Weinberger podpowiada, jak firmy, instytucje rządowe i edukacyjne powinny posługiwać się wiedzą sieciową, aby podejmować lepsze decyzje. Osoby odpowiedzialne za opiekę nad wiedzą organizacji i zarządzanie informacją to często specjaliści ds. komunikacji i PR-u, dla których analityczno-filozoficzne spojrzenie Weinbergera może być cennym drogowskazem.
„The Lean startup”, Eric Ries, Crown Business 2011
Książka, której nikomu przedstawiać nie trzeba. Dlaczego PR-owiec powinien ją przeczytać? Od pojawienia się filozofii lean startup dużo się mówi o zjawisku „lean PR”, czyli takich działaniach komunikacyjnych, które wspierają rozwój innowacji w obrębie firmy. Szczególnie przydatne podejście w spółkach technologicznych, ale do tych za parę lat zaliczymy firmy z niemalże wszystkich branży. Dlatego warto zapoznać się z konceptem już teraz.
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.