Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
1. Dosyć prozaiczny błąd, ale podstawowy to brak współpracy z liderami opinii
2. Celebryta nie jest z reguły liderem opinii - rozpoznawalność a zaufanie to dwie różne sprawy
3. Liderzy nie muszą być znani - muszą budzić zaufanie. Wiarygodność lidera jest ważniejsza niż jego rozpoznawalność. Nie daj się omamić rozpoznawalności jednej gwiazdki.
4. Nie rozdrabniaj się - skup się na swojej krótkiej liście liderów. Zgodnie z zasadą Pareto - 20% twoich liderów da ci 80% efektów
5. Nie przekonuj - dostarczaj informacje oraz argumenty
6. Współpracuj systematycznie zamiast ad hoc’owo
7. Nie widzisz liderów we własnej organizacji? Wybrani pracownicy, eksperci organizacji - są takimi samymi liderami opinii jak osoby na zewnątrz firmy
… pozostałe osiem błędów oraz sposoby, narzędzia i korzyści współpracy z liderami opinii będzie można poznać na szkoleniu: "Eksperci, reprezentanci, krytycy, ambasadorzy - budowanie relacji z liderami opinii i strategicznymi interesariuszami" - zapraszamy 30 września 2013.
Poznaj szczegółowy program szkolenia.
Zapisz się już teraz! OSTATNI DZIEŃ ZAPISÓW!
Zapraszam
Michał Wrzosek
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.