AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Piętnaście najczęściej popełnianych błędów we współpracy z liderami opinii:

1. Dosyć prozaiczny błąd, ale podstawowy to brak współpracy z liderami opinii
2. Celebryta nie jest z reguły liderem opinii - rozpoznawalność a zaufanie to dwie różne sprawy
3. Liderzy nie muszą być znani - muszą budzić zaufanie. Wiarygodność lidera jest ważniejsza niż jego rozpoznawalność. Nie daj się omamić rozpoznawalności jednej gwiazdki.
4. Nie rozdrabniaj się - skup się na swojej krótkiej liście liderów. Zgodnie z zasadą Pareto - 20% twoich liderów da ci 80% efektów
5. Nie przekonuj - dostarczaj informacje oraz argumenty
6. Współpracuj systematycznie zamiast ad hoc’owo
7. Nie widzisz liderów we własnej organizacji? Wybrani pracownicy, eksperci organizacji - są takimi samymi liderami opinii jak osoby na zewnątrz firmy

… pozostałe osiem błędów oraz sposoby, narzędzia i korzyści współpracy z liderami opinii będzie można poznać na szkoleniu: "Eksperci, reprezentanci, krytycy, ambasadorzy - budowanie relacji z liderami opinii i strategicznymi interesariuszami" - zapraszamy 30 września 2013.

Poznaj szczegółowy program szkolenia.

Zapisz się już teraz! OSTATNI DZIEŃ ZAPISÓW!

Zapraszam
Michał Wrzosek

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...