Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Ponadto w tym miesiącu proponujemy dwa szkoleniowe hity i nowy program szkolenia z relacji z mediami.
Już 14.11 Monika Walczak opowie o content marketingu. A czym on jest? W największym skrócie, content marketing to tworzenie i dystrybucja adekwatnych treści do określonych grup odbiorców. Istnieje cały wachlarz narzędzi, dzięki którym content marketing dociera do Twoich klientów. Content marketing to serce całej strategii marketingowej.
14.11.2013 - Content marketing, czyli „być albo nie być” twojej marki
Zapisz się już dziś!
18.11 wspólnie z Andrzejem Godewskim zapraszamy na szkolenie ze skutecznej komunikacji wewnętrznej. Szkolenie pomoże uczestnikom w rozpoznaniu barier komunikacji w firmie i w znalezieniu PR-owych sposobów na ich pokonanie. Podpowie, kiedy – pod wpływem dobrego komunikowania – pracownik staje się ambasadorem firmy.
18.11.2013 - Skuteczna komunikacja wewnętrzna w firmie
Zapisz się już dziś!
Dwa dni później, 20.11 ponownie spotkamy się z Moniką Walczak. Tym razem skupimy się na komunikacji oraz budowaniu wizerunku firmy w oparciu social media marketing. W trakcie zajęć omawiane będą m.in. kluczowe zagadnienia związane z transformacją prasy firmowej w social media.
20.11.2013 - Transformacja prasy firmowej w social media. Nowa strategia komunikacji
Zapisz się już dziś!
22.11 kolejny hit Akademii PRoto. Michał Górecki opowie o współpracy z blogerami. Przedstawi fakty i mity dotyczące blogosfery. Powie co wolno a co jest absolutnie zakazane. Pokaże zasady prowadzenia własnego bloga i wreszcie poprowadzi warsztat „Planujemy akcję z blogerami!”
22.11 - Blogi jako narzędzie PR
Zapisz się już dziś!
„Media relations – od nudy do newsa” to odświeżony i poprawiony program szkolenia ze współpracy z mediami. Zbigniew Lazar podzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem z budowania relacji z dziennikarzami, zderzy oczekiwania mediów z oczekiwaniami firmy i podpowie jak je pogodzić. Przeprowadzi też kilka przydatnych ćwiczeń praktycznych.
25.11.2013 - Media relations – od nudy do newsa
Zapisz się już dziś!
Na koniec miesiąca proponujemy kolejną nowość – „Mobile marketing w strategiach Public Relations. 50 case’ów, które na zawsze zmienią PR Twojej firmy”. Celem szkolenia jest pokazanie światowych trendów i standardów mobile marketingu oraz nauka wykorzystywania kanałów mobilnych w trakcie kryzysów i w procesie budowania relacji z otoczeniem. Wszystko to w oparciu o case’y z całego świata – działania mobile marketingowe zarówno udane, jak i nieudane. Prowadzi Bartłomiej Juszczyk.
28.11.2013 - Mobile marketing w strategiach Public Relations. 50 case’ów, które na zawsze zmienią PR Twojej firmy
Zapisz się już dziś!
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.