AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Content marketing, transformacja prasy firmowej, mobile marketing to aż 3 nowości szkoleniowe w listopadzie

Ponadto w tym miesiącu proponujemy dwa szkoleniowe hity i nowy program szkolenia z relacji z mediami.

Już 14.11 Monika Walczak opowie o content marketingu. A czym on jest? W największym skrócie, content marketing to tworzenie i dystrybucja adekwatnych treści do określonych grup odbiorców. Istnieje cały wachlarz narzędzi, dzięki którym content marketing dociera do Twoich klientów. Content marketing to serce całej strategii marketingowej.

14.11.2013 - Content marketing, czyli „być albo nie być” twojej marki

Zapisz się już dziś!

 

18.11 wspólnie z Andrzejem Godewskim zapraszamy na szkolenie ze skutecznej komunikacji wewnętrznej. Szkolenie pomoże uczestnikom w rozpoznaniu barier komunikacji w firmie i w znalezieniu PR-owych sposobów na ich pokonanie. Podpowie, kiedy – pod wpływem dobrego komunikowania – pracownik staje się ambasadorem firmy.

18.11.2013 - Skuteczna komunikacja wewnętrzna w firmie

Zapisz się już dziś!


Dwa dni później, 20.11 ponownie spotkamy się z Moniką Walczak. Tym razem skupimy się na komunikacji oraz budowaniu wizerunku firmy w oparciu social media marketing. W trakcie zajęć omawiane będą m.in. kluczowe zagadnienia związane z transformacją prasy firmowej w social media.

20.11.2013 - Transformacja prasy firmowej w social media. Nowa strategia komunikacji

Zapisz się już dziś!

22.11 kolejny hit Akademii PRoto. Michał Górecki opowie o współpracy z blogerami. Przedstawi fakty i mity dotyczące blogosfery. Powie co wolno a co jest absolutnie zakazane. Pokaże zasady prowadzenia własnego bloga i wreszcie poprowadzi warsztat „Planujemy akcję z blogerami!”

22.11 - Blogi jako narzędzie PR

Zapisz się już dziś!

 

Media relations – od nudy do newsa” to odświeżony i poprawiony program szkolenia ze współpracy z mediami. Zbigniew Lazar podzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem z budowania relacji z dziennikarzami, zderzy oczekiwania mediów z oczekiwaniami firmy i podpowie jak je pogodzić. Przeprowadzi też kilka przydatnych ćwiczeń praktycznych.

25.11.2013 - Media relations – od nudy do newsa

Zapisz się już dziś!

 

Na koniec miesiąca proponujemy kolejną nowość – „Mobile marketing w strategiach Public Relations. 50 case’ów, które na zawsze zmienią PR Twojej firmy”. Celem szkolenia jest pokazanie światowych trendów i standardów mobile marketingu oraz nauka wykorzystywania kanałów mobilnych w trakcie kryzysów i w procesie budowania relacji z otoczeniem. Wszystko to w oparciu o case’y z całego świata – działania mobile marketingowe zarówno udane, jak i nieudane. Prowadzi Bartłomiej Juszczyk.

28.11.2013 - Mobile marketing w strategiach Public Relations. 50 case’ów, które na zawsze zmienią PR Twojej firmy

Zapisz się już dziś!

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...