AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Jakie pułapki czyhają w content marketingu?

Content marketing czyli tzw. marketing treści to przede wszystkim strategia komunikacji!

Polega na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obu stron.

Istnieje cały wachlarz narzędzi, dzięki którym content marketing dociera, są to m.in.: social media, prasa, magazyny firmowe, blogi firmowe, strony internetowe, white papers czy newslettery.

Dziś przedstawiamy 4 największe pułapki, jakie czyhają na marketerów:

1. Niewłaściwe treści – Nie trać czasu na przygotowanie nietrafionego contentu. Jeżeli treści są zbyt ogólne i nie wystarczająco adekwatne do potrzeb konkretnego rodzaju klientów, to tylko wpłynie niekorzystnie na Twoją markę. Klienci stracą do Ciebie zaufanie i następnym razem poszukają innej firmy.

2. Nie dość wysoka jakość – Wytwarzając słabe merytorycznie treści nie pozyskasz klientów. Nie wystarczy przygotować content. Twój content musi być wartościowy dla Twojego klienta.

3. Nieregularna aktywność – Dobra sprzedaż wymaga planowania i stałych zasobów. Nieregularne wpisy na blogu, brak codziennej obecności w mediach społecznościowych i publikowania newsletterów spowodują, że zwyczajnie stracisz klientów. Powinieneś być stale widoczny w sieci.

4. Brak cierpliwości – content marketing to długofalowa inwestycja, a nie krótki strzał. Nie zniechęcaj się. Nie pozwalaj sobie na przerwy w dostarczaniu contentu. Dostarczaj codziennie wartościowe treści i udostępniaj je w odpowiednich miejscach. Za tym pójdą rezultaty.

Jakie jeszcze pułapki można spotkać content marketingu? Jak budować jego strategię? Jak nawiązywać i utrzymywać relacje z klientami? Na te i wiele innych pytań odpowiem w trakcie szkolenia „Content marketing, czyli „być albo nie być” twojej marki”, już 14.11 w Warszawie!

Poznaj szczegóły szkolenia.

Zapisz się już teraz!

Zapraszam
Monika Walczak

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...