AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

PR to nie skrót od „propaganda”, a biuro prasowe to nie biuro reklamy

„Kiedyś dziennikarze chętnie przychodzili na konferencje i inne spotkania, chętnie cytowali naszych prezesów i ekspertów i przyjmowali każdy komunikat prasowy. A teraz? Eh, czasy się zmieniły, ach te obecne media ….” – utyskują często PR-owcy i rzecznicy prasowi. „A przecież jesteśmy liderami rynku, nasze produkty i oferty są najlepsze, dostajemy nagrody branżowe, nasze reklamy są takie fajne, a nasi eksperci tacy mądrzy”.

No właśnie - liderzy rynku, najkorzystniejsze oferty, wspaniali pracownicy…. Do tego coraz bardziej krzykliwe i nachalne reklamy. A gdzie w tym wszystkim jest informacja i zrozumienie istoty pracy dziennikarza? Czy przypadkiem nie zapominamy, że PR to nie skrót od „propaganda”, a biuro prasowe to nie biuro reklamy? Czy naprawdę aż tak trudno jest zaoferować mediom ciekawe informacje, którymi chętnie podzieliłyby się z czytelnikami, widzami i słuchaczami?

Jeżeli nasze konferencje są o niczym, a komunikaty nie zawierają żadnych nowych, przydatnych dla odbiorców informacji – to na pewno nie znajdziemy ich odbicia w wycinkach prasowych ani w monitoringu mediów elektronicznych. Po cóż więc tracić tyle czasu i energii na przysłowiową „parę w gwizdek”, na działania z góry skazane na niepowodzenie, podczas gdy wystarczy pamiętać i konsekwentnie stosować wypracowane i sprawdzone zasady współpracy z mediami. Nie będziemy wtedy musieć także utyskiwać na media…..

Bo współczesne media to wcale nie rekiny szukające ofiar wśród niewinnych PR-owców. Jeżeli nas czasem napadną - to wyłącznie nasza wina.

Zbigniew Lazar

 

 

Relacje z mediami – czy naprawdę pływanie z rekinami?

Szkolenie otwarte - już 28 marca (piątek)

Warszawa

Ostatni dzwonek! Zapisy na szkolenie są przyjmowane do 25 marca do g. 12:00

Sprawdź PROGRAM SZKOLENIA

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Zapraszamy!

Zbigniew Lazar jest wykładowcą Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl

Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.

W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.

Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.

W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...