Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Wiedzieli o sobie dzięki wspólnych znajomych. Już od dawna się sobie przyglądali, Event i PR. Jednak nie było śmiałości, by porozmawiać ze sobą wprost. Każde z nich wysyłało do drugiego jednoznaczne sygnały, licząc że w końcu znajdzie się ktoś, kto ich sobie przedstawi nawzajem. Wpadli na siebie w biurowcu Marketingu. PR pewny siebie, obyty w towarzystwie, pełen uroku i spokoju. Event kreatywny, skuteczny, nowy w branży i bardzo zabiegany. Usiedli przy małej czarnej, rozmawiając o tym co ich łączy. O tym jak wiele mają wspólnego, jak dobrze się uzupełniają i jak dobry mogą stworzyć tandem. Jedno poznawało drugie. Wiedzieli, że muszą stać się jednym Event-Wizerunkiem.
Widzieliście ich na ulicach Waszego miasta. Pokazują się ze sobą coraz częściej, coraz jawniej. Opowiadają o współczesnych klientach, którzy bez zmrużenia potrafią oczekiwać więcej za mniej. Opowiadają o tym jak dobrze jest zewrzeć szyki, by ukierunkować komunikację bezpośrednią. Przytaczają przykłady, jak przewagę konkurencyjną wzmacnia kolejna nowinka technologiczna i jak można dotrzeć jeszcze bardziej, jeszcze lepiej, jeszcze skuteczniej do odbiorcy. Wspólna wymiana doświadczeń nie ma końca.
To dobrze, bo to trwały związek, oparty na mocnych podstawach i wspólnej, obiecującej przyszłości.
Agnieszka Ciesielska
Agnieszka Ciesielska i Magdalena Jabłońska są trenerkami Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl
Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.
W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.
Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.
W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.