AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Górecki: cele są najważniejsze

To niesamowite, że nadal tak duża część działań w mediach społecznościowych prowadzona jest bez wyznaczenia celów. Albo z wyznaczeniem takich, które są nierealne lub takich, które wcale nie są najważniejsze dla danej organizacji. Social media to miejsce, gdzie można robić o wiele więcej rzeczy, niż bezpośrednio wpływać na sprzedaż (co często nie działa tak, jak byśmy chcieli) lub mitycznie budowana społeczność wokół marki (bez zastanawiania się co to znaczy).

Przykłady wielu firm pokazują, że na te działania należy patrzeć szerzej. Być może to, co możemy osiągnąć, to poprawa komunikacji wewnętrznej, albo employer branding? A może crowdsourcing? Mamy do dyspozycji tysiące, jak nie dziesiątki tysięcy naszych konsumentów, którzy za darmo podzielą się z nami opinią o naszych produktach, lub zaproponują nam nowe rozwiązania. A może naszym celem będzie walka z mitami wokół naszego produktu, albo całej kategorii? Producenci filtrów do wody muszą przede wszystkim walczyć z zaszczepionym w nas przekonaniu, że woda z kranu jest trująca – badania mówią zupełnie co innego! A może powinniśmy skupić się na obsłudze klienta? Dla operatorów sieci komórkowych i banków to jedno z ważniejszych działań w social media.

Dodatkowo jasne określenie, co chcemy osiągnąć pomoże nam ustalić realne założenia i targety na dany okres, w przeciwnym wypadku okaże się, że prowadzimy działania crowdsourcingowe, które mierzone są… liczbą sprzedanych produktów. A to oczywiście bez sensu. Tak więc zastanówmy się najpierw, co chcemy osiągnąć naszymi działaniami i zdefiniujmy adekwatne cele. Bez tego będzie to po prostu „zbieranie lajeczków”.

Michał Górecki

 

22 maja

zapraszamy na szkolenie otwarte z Michałem Góreckim

Budowa strategii komunikacji w mediach społecznościowych

Sprawdź PROGRAM

Zapisz się

Szkolenie odbędzie się w Warszawie

Ostatni dzwonek! Zapisy na szkolenie przyjmujemy tylko do 19 maja do g. 12:00

Michał Górecki jest wykładowcą Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl

Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.

W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.

Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.

W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...