Dziennikarze zdradzą Facebooka dla Google +

dodano: 
01.08.2011
komentarzy: 
0

Jak pisze David Armano na stronie agencji Edelman Digital, nowy serwis społecznościowy Google + zdaje się zaspokajać pragnienie posiadania platformy łączącej elementy Twittera, Tumblr i Facebooka.

Korzystanie z nowej platformy Google może skutkować „społecznym doświadczeniem, które pozwoli użytkownikom na rozpowszechnianie treści publicznie lub selektywne komunikowanie się” – czytamy na stronie Edlemana.

Mimo zalet nowego serwisu Google autor artykułu jest prawie pewien, że nie zdominuje on Facebooka, ponieważ nie odciągnie jego przeciętnych użytkowników. Mimo wszystko Google + stanie się znaczącą siłą w świecie mediów, dysponującą potencjałem wystarczającym do odwrócenia uwagi od innych platform, takich jak Twitter, Foursquare, czy Tumblr.

Jak tłumaczy Amano, dziennikarze preferują Twittera i Facebooka ze względu na możliwość komunikowani się w czasie rzeczywistym i „otwarty charakter”. Google + łączy te aspekty, a dodatkowo oferuje możliwość selektywnego wyboru źródeł informacji i grupowania ich. (ks)

 

Źródło:

edelmandigital.com, The Social Layer: Six Thoughts On Where Google Plus Is Going, David Armano, 26.07.2011
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin