Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Content is the king! To hasło znają już chyba wszyscy marketerzy, którzy interesują się marketingiem internetowym. Ja również uważam, że tak jest. Współczesny, dobry marketing, musi moim zdaniem opierać się na dobrych jakościowo treściach.
Jednak w tej chwili, aby zainteresować odbiorców, jakość jest już niewystarczająca. Ciekawy tekst jest obecnie kompilacją dwóch kluczowych elementów: treści i formy!
Dobrze napisany tekst to przede wszystkim tekst przyjazny dla czytelnika, czyli:
Dlaczego ma to znaczenie?
Nie wiem czy wiesz, ale ponad 90% osób korzystających z komputera, czyta w trybie tzw. „skanowania”. Dla content marketingu ma to olbrzymie znaczenie. Wprost przekłada się to na skuteczność działań marketingowych.
W praktyce, tryb „skanowania” oznacza, że:
ale
Dodatkowo, musisz mieć na uwadze, że czytelnik XXI wieku pozyskuje informacje w sposób absolutnie odmienny niż nauczono nas tego w szkole. Obecnie, istotny jest szybki, SYNTETYCZNY, sposób docierania z informacją. Przede wszystkim odbiorca chce się dowiedzieć w kilku zdaniach „o co chodzi”? Jeśli będzie zainteresowany tematem, będzie czytać dalej, jeśli nie, przejdzie w inne miejsce w sieci.
Zobacz jak można opisać najnowsze wydarzenia – mistrzostwa świata w piłce nożnej – tak by tekst był przyjazny dla czytelnika:
źródło: www.businessinsider.com
Monika Walczak
Jak konkurować na rynku opierając strategię komunikacji na treść? Jak budować strategię content marketingu? Jak tworzyć angażujące treści? Jak wzmacniać i utrzymywać relacje z konsumentami? Jak budować wizerunek lidera? Jak wpływać na pozycjonowanie w Google, wykorzystując content marketing
Na powyższe i wiele innych pytań odpowiemy już 24 LIPCA, na szkoleniu:
Sprawdź program - tutaj
Zapisz się - tutaj
Zapraszamy!
Monika Walczak jest wykładowcą Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl
Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.
W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.
Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.
W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.