AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Walczak: content marketing: jak budować strategię w oparciu o marketing treści?

Zanim rozpoczęła się epoka social mediów, jedynymi instytucjami, które dbały o dostarczanie nowych, oryginalnych, wartościowych treści, były uniwersytety i środowiska akademickie.

Obecnie, kiedy niemal każdy aktywnie korzysta z mediów społecznościowych, Twitter czy Facebook stały się narzędziami strategii marketingowych, a od firm oczekuje się nieustannego dostarczania aktualnych tekstów eksperckich.

Marki czują presję, aby wytwarzać coraz więcej treści, które sprostają oczekiwaniom obecnych i potencjalnych klientów. Ciągłe wytwarzanie nowego contentu nie jest sprawą prostą, jednak przy dobrze zaplanowanej strategii, może być skutecznym narzędziem marketingowym.

O czym warto pamiętać, wytwarzając treści marketingowe?

  • Wysoka jakość i unikalność treści to podstawa. Powielanie treści wytworzonych przez inne firmy, zniechęci klientów do zaglądania na twoją stronę. Przyzwyczaisz ich, że czytanie twojego bloga to tylko strata czasu, bo znajdą tu to samo, co wszędzie. Kluczem do sukcesu są treści unikalne, będące wynikiem badań i doświadczeń twojej firmy.
  • Pamiętaj o trafności. Twoje treści muszą być odpowiedzią na zapotrzebowanie odbiorcy. Nic nie irytuje bardziej, niż dziesiątki stron wyskakujących w wyszukiwarce, ale nie zawierających treści na zadany temat. To najkrótsza droga do spadku zaangażowania twoich klientów.
  • Taguj rozważnie. Myśl o potrzebach odbiorcy, a nie tylko o sprzedaży. Jakość jest ważna, ale nie możesz zapominać o adekwatności treści. Oryginalny i dostosowany do potrzeb odbiorcy content wzmocni zaufanie do twojej marki jako lidera myśli.
  • Twój content będzie lepiej zauważany i odbierany, jeżeli będzie zawierał treści wizualne. Trapit ujawniło badanie, z którego wynika, że 82 proc. badanych uważa za bardziej wiarygodny materiał zawierający video. Od 2014 roku nowoczesne firmy muszą pamiętać o rosnącej roli przekazu wizualnego przy budowaniu strategii marketingowych. W dobie skanowania odbiorcy chcą dostawać treści przekazywane w sposób prosty i przekonujący.

Monika Walczak

10 grudnia | Warszawa

Szkolenie otwarte - CONTENT MARKETING

SPRAWDŹ PROGRAM -> TUTAJ

Zapisz się -> TUTAJ

Szkolenie organizowane w ramach Akademii PRoto

Zapraszamy!

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...