Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Zanim rozpoczęła się epoka social mediów, jedynymi instytucjami, które dbały o dostarczanie nowych, oryginalnych, wartościowych treści, były uniwersytety i środowiska akademickie.
Obecnie, kiedy niemal każdy aktywnie korzysta z mediów społecznościowych, Twitter czy Facebook stały się narzędziami strategii marketingowych, a od firm oczekuje się nieustannego dostarczania aktualnych tekstów eksperckich.
Marki czują presję, aby wytwarzać coraz więcej treści, które sprostają oczekiwaniom obecnych i potencjalnych klientów. Ciągłe wytwarzanie nowego contentu nie jest sprawą prostą, jednak przy dobrze zaplanowanej strategii, może być skutecznym narzędziem marketingowym.
O czym warto pamiętać, wytwarzając treści marketingowe?
Monika Walczak
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.