AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Aktualności

  •  
  • Zainspiruj się z Godewskim!
  • „Świetnym wprowadzeniem biznesu w środowisko internetu i mediów społecznościowych jest wydana w 2011 roku książka Davida Meermana Scotta” - stwierdził Andrzej Godewski, założyciel Charyzmy, o książce...

  • Więcej...
  •  
  • Piętnaście najczęściej popełnianych błędów we współpracy z liderami opinii:
  • 1. Dosyć prozaiczny błąd, ale podstawowy to brak współpracy z liderami opinii
    2. Celebryta nie jest z reguły liderem opinii...

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Zainspiruj się z Olędzkim!
  • „Najbardziej bogatym i inspirującym do badań źródłem wiedzy okazała się być dla mnie książka »Excellence in Public Relations and Communication Management«” - stwierdził Jerzy Olędzki, Członek Akademii Ekspertów PR, o książce...

  • Więcej...
  •  
  • PR w administracji publicznej. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Pracujesz w administracji publicznej? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale nie masz czasu na wyjazd do Warszawy lub kilkudniowe szkolenie w czasie godzin pracy? Pakiet tematyczny w Akademii PRoto jest stworzony z myślą o Tobie! W pakiecie „PR w administracji publicznej” znajdziesz

  • Więcej...
  •  
  • Lazar: branding i doraźny efekt fajerwerków
  • Branding, rebranding, refreshment – trzy obcojęzyczne terminy, trzy pojęcia, które od pewnego czasu robią karierę w naszym PR-owo-marketingowym żargonie, ale są – niestety – często mylone, albo używane zamiennie. Szczególnie branding – pod postacią różnych wariacji, jak corporate branding, CEO branding, personal branding, itp. - stał się słowem-wytrychem..

  • Więcej...
  •  
  • Healthcare w czasach kryzysu, czyli co zrobić, by "akcja się toczyła"
  • Gdzie się podziały tamte… kampanie. Taka myśl przychodzi mi do głowy, gdy obserwuję rynek farmaceutyczno-medyczny w Polsce oraz gdy rozmawiam z dziennikarzami, zainteresowanymi zdrowiem Polaków. Niewątpliwie kryzys, a głównie zawirowania związane z nową ustawą refundacyjną (styczeń 2012), zmniejszyły budżety marketingowo – komunikacyjne na 2013 rok wśród firm z branży medycznej. Szczególnie odczuli to...

  • Więcej...
  •  
  • Zainspiruj się z Marczyńskim!
  • Jakub Marczyński, dyrektor kreatywny Stowarzyszenia WIOSNA, partner kreatywny w Agencji 4 O’Clock Interactive

    "Te drogowskazy ktoś kiedyś postawił, ktoś inny poszedł za nimi i jeśli ci ostatni dzięki temu wygrywają - to oznacza, że książka jest dobra. Poniżej przedstawiam trzy książki, które inspirują mnie na co dzień, w mojej drodze, książki, które wskazują mi kierunki do zwycięstwa...".- poleca Jakub Marczyński

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting - skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations...

  • Więcej...
  •  
  • Zainspiruj się z Kaznowskim!
  • „Obowiązkowa lektura dla każdego, kto ceni higienę mentalną i chce zarządzać swoim umysłem, a nie poddawać się dyktatowi internetu” - poleca Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu w PWN-ie, książkę o...

  • Więcej...
  •  
  • 30 rzeczy, o których nie wolno zapomnieć przy organizacji konferencji prasowej, część II
  • Dzisiaj kontynuacja praktycznych porad i uwag dotyczących organizacji i prowadzenia konferencji i innych oficjalnych spotkań prasowych...

  • Więcej...
  •  
  • Zainspiruj się z Grzywińską!
  • „Książka, której nikomu przedstawiać nie trzeba. Dlaczego PR-owiec powinien ją przeczytać? Od pojawienia się filozofii lean startup dużo się mówi o zjawisku »lean PR« (...)” - ocenia Ilona Grzywińska, konsultantka PR i social media w Webkomunikacja.pl, komentując książkę...

  • Więcej...
  •  
  • Zainspiruj się z Delbar!
  • „Przeczytałam ją dwa lata temu i od tego czasu kombinuję, jak tu urzeczywistnić  teorię. Na razie mi nie wychodzi” - stwierdziła Joanna Delbar, prezes Telma Communications Agency, komentując książkę...

  • Więcej...
  •  
  • Zainspiruj się z Szymeczką!
  • „»Google+ dla biznesu« to pozycja obowiązkowa dla przedsiębiorców, przedstawicieli agencji PR, mediów społecznościowych oraz departamentów komunikacji i marketingu, którzy w krótkim czasie chcą się zdecydować, czy sieć społecznościowa Google jest miejscem dla nich odpowiednim” - ocenia Bartosz Szymeczko, head of social media w Havas Worldwide Digital Warsaw...

  • Więcej...
  •  
  • Zainspiruj się z Sołtysińską!
  • „Autor w bardzo praktyczny sposób opisuje jak stworzyć lub zmienić osobowość marki i oprzeć na niej wiarygodną strategię komunikacji” - tak Barbara Sołtysińska, prezes agencji Livebrand Communications, skomentowała książkę o...

  • Więcej...
  •  
  • O socialu i namiocie
  • Kiedy myślę o tradycyjnej komunikacji klienta z rynkiem, to przychodzi mi na myśl taki duży namiot z którego wychodzą co jakiś czas różni mimowie i inni uliczni artyści i opowiadają zebranej przed namiotem gawiedzi

  • Więcej...
  •  
  • Wewnętrzne wyzwanie firm
  • Kryzys to taki moment, kiedy można pracownikom obniżyć pensje i jeszcze będą z tego zadowoleni, bo nie stracili pracy. Na takie korzyści mogą liczyć tylko te firmy...

  • Więcej...
  •  
  • Zainspiruj się z Trabuciem
  • „Treściwa i trafiająca w sedno. Dla wszystkich myślących o doradzaniu. Lepsza od wielu drogich szkoleń mediowych” - stwierdził Tomasz Trabuć, dyrektor działu public affairs w agencji Edelman, komentując książkę o...

  • Więcej...
  •  
  • Jak nie zostać dinozaurem?
  • Wielu menedżerów uważa (...), że inni powinni myśleć tak, jak oni i mówić to co oni. To są dinozaury komunikacji wewnętrznej, które już dawno powinny wyginąć, a jednak trzymają się mocno...

  • Więcej...
  •  
  • 30 rzeczy, o których nie wolno zapomnieć przy organizacji konferencji prasowej, część I
  • Ze względu na powszechność konferencji, które są jednym z podstawowych narzędzi pracy PR-owca, czasami podchodzimy do ich organizacji, czy to jako agencja PR, czy jako firma, rutynowo i sztampowo...

  • Więcej...
  •  
  • Zainspiruj się!
  • „Książki o PR i komunikacji czytam, jednak mało wnoszą do mojej wiedzy. Na pewno nie są w stanie zmienić mojego światopoglądu, ponieważ przeważnie recenzują, coś, co się wydarzyło, skupiają się na opisie tego, co jest - nie odkrywają nowych horyzontów” - stwierdził Szymon Sikorski, dyrektor generalny Publicon...

  • Więcej...
  •  
  • Komunikacja wewnętrzna, media relations, budowa strategii w social medich, czyli sierpień w Akademii PRoto
  • W tym miesiącu mamy dla Was aż 5 szkoleń otwartych! Tajniki komunikacji wewnętrznej zdradzi Andrzej Godewski, o skutecznych relacjach z mediami opowie Zbigniew Lazar, a wspólnie z Michałem Góreckim przeanalizujecie, jak udzielać się w social mediach bez zbędnego ryzyka...

  • Więcej...
  •  
  • Zainspiruj się!
  • Co czytają PR-owcy? Skąd czerpią wiedzę? My już wiemy, teraz kolej na Was. W poniedziałki i środy będziemy publikować rekomendacje książkowe doświadczonych ekspertów od komunikacji. Mamy nadzieję, że to Was nie tylko zainspiruje, ale też skłoni do przedstawienia swoich PR-owych bestsellerów...

  • Więcej...
  •  
  • Badanie PR -u wymaga współpracy
  • Jeśli myślisz, że wykazywanie efektów pracy PR-owca to wyłącznie żmudna praca analityczna i siedzenie nad złożonymi tabelami przestawnymi w Excelu, to się mylisz...

  • Więcej...
  •  
  • Agencja receptą na kryzys?
  • Poza tym, klient przychodzi do agencji już po tym, jak mleko się rozlało. I media i opinia publiczna już o czymś wiedzą (albo tak im się wydaje), już mają wyrobioną o czymś opinię – a klient oczekuje efektu zbiorowej amnezji…

  • Więcej...
  •  
  • Prawo do bycia zapomnianym jako potencjalne narzędzie w działalności PR
  • Jeżeli w sieci znajdą się materiały, które godzą w dobre imię jakiejś osoby lub spółki, to możliwość usunięcia takich informacji jest w praktyce bardzo ograniczona. Czy czarny PR w internecie jest „nieśmiertelny”? Czy prawo daje nam skuteczne narzędzia walki...

  • Więcej...
  •  
  • Nowa funkcja Facebooka
  • Facebook pozazdrościł hashtagów Twitterowi i od niedawna rozpoczął ich wprowadzanie. Na razie działają one niestabilnie, ale już teraz po wpisaniu dowolnego #hashtagu następuje jego przekształcenie w link, który agreguje wszelkie dyskusje na dany temat...

  • Więcej...
  •  
  • Julia Kozak: PR to teoria czy praktyka?
  • Czy public relations można się nauczyć poznając teorię? Jest wiele osób, które twierdzą, że tę profesję można zrozumieć tylko poprzez praktykę...

  • Więcej...
  •  
  • „Życie to nie bajka” – upiorny refren rzecznika
  • Zdarza się, że do pełnienia roli rzecznika oddelegowana jest osoba bez specjalnego przygotowania, wykazująca się jednak prezencją i płynnością wysławiania. No więc do roboty! Przecież poradzi sobie z dziennikarzami… I zaczyna się codzienna praca sapera...

  • Więcej...
  •  
  • Dlaczego e-learning jest ważny?
  • Najlepsza wiedza nie pomoże, gdy nie będziemy potrafili zauważać pewnych spraw, wychwytywać ich z tembru głosu rozmówcy, czy wręcz antycypować pewnych zachowań i zdarzeń. Musimy działać szybko...

  • Więcej...
Wszystkich pozycji:245strona: 8/9na stronie:
<< początek   << poprzednia8 następna >>   koniec >>
 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...