Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
„Świetnym wprowadzeniem biznesu w środowisko internetu i mediów społecznościowych jest wydana w 2011 roku książka Davida Meermana Scotta” - stwierdził Andrzej Godewski, założyciel Charyzmy, o książce...
1. Dosyć prozaiczny błąd, ale podstawowy to brak współpracy z liderami opinii
2. Celebryta nie jest z reguły liderem opinii...
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
„Najbardziej bogatym i inspirującym do badań źródłem wiedzy okazała się być dla mnie książka »Excellence in Public Relations and Communication Management«” - stwierdził Jerzy Olędzki, Członek Akademii Ekspertów PR, o książce...
Pracujesz w administracji publicznej? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale nie masz czasu na wyjazd do Warszawy lub kilkudniowe szkolenie w czasie godzin pracy? Pakiet tematyczny w Akademii PRoto jest stworzony z myślą o Tobie! W pakiecie „PR w administracji publicznej” znajdziesz
Branding, rebranding, refreshment – trzy obcojęzyczne terminy, trzy pojęcia, które od pewnego czasu robią karierę w naszym PR-owo-marketingowym żargonie, ale są – niestety – często mylone, albo używane zamiennie. Szczególnie branding – pod postacią różnych wariacji, jak corporate branding, CEO branding, personal branding, itp. - stał się słowem-wytrychem..
Gdzie się podziały tamte… kampanie. Taka myśl przychodzi mi do głowy, gdy obserwuję rynek farmaceutyczno-medyczny w Polsce oraz gdy rozmawiam z dziennikarzami, zainteresowanymi zdrowiem Polaków. Niewątpliwie kryzys, a głównie zawirowania związane z nową ustawą refundacyjną (styczeń 2012), zmniejszyły budżety marketingowo – komunikacyjne na 2013 rok wśród firm z branży medycznej. Szczególnie odczuli to...
Jakub Marczyński, dyrektor kreatywny Stowarzyszenia WIOSNA, partner kreatywny w Agencji 4 O’Clock Interactive
"Te drogowskazy ktoś kiedyś postawił, ktoś inny poszedł za nimi i jeśli ci ostatni dzięki temu wygrywają - to oznacza, że książka jest dobra. Poniżej przedstawiam trzy książki, które inspirują mnie na co dzień, w mojej drodze, książki, które wskazują mi kierunki do zwycięstwa...".- poleca Jakub Marczyński
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations...
„Obowiązkowa lektura dla każdego, kto ceni higienę mentalną i chce zarządzać swoim umysłem, a nie poddawać się dyktatowi internetu” - poleca Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu w PWN-ie, książkę o...
Dzisiaj kontynuacja praktycznych porad i uwag dotyczących organizacji i prowadzenia konferencji i innych oficjalnych spotkań prasowych...
„Książka, której nikomu przedstawiać nie trzeba. Dlaczego PR-owiec powinien ją przeczytać? Od pojawienia się filozofii lean startup dużo się mówi o zjawisku »lean PR« (...)” - ocenia Ilona Grzywińska, konsultantka PR i social media w Webkomunikacja.pl, komentując książkę...
„Przeczytałam ją dwa lata temu i od tego czasu kombinuję, jak tu urzeczywistnić teorię. Na razie mi nie wychodzi” - stwierdziła Joanna Delbar, prezes Telma Communications Agency, komentując książkę...
„»Google+ dla biznesu« to pozycja obowiązkowa dla przedsiębiorców, przedstawicieli agencji PR, mediów społecznościowych oraz departamentów komunikacji i marketingu, którzy w krótkim czasie chcą się zdecydować, czy sieć społecznościowa Google jest miejscem dla nich odpowiednim” - ocenia Bartosz Szymeczko, head of social media w Havas Worldwide Digital Warsaw...
„Autor w bardzo praktyczny sposób opisuje jak stworzyć lub zmienić osobowość marki i oprzeć na niej wiarygodną strategię komunikacji” - tak Barbara Sołtysińska, prezes agencji Livebrand Communications, skomentowała książkę o...
Kiedy myślę o tradycyjnej komunikacji klienta z rynkiem, to przychodzi mi na myśl taki duży namiot z którego wychodzą co jakiś czas różni mimowie i inni uliczni artyści i opowiadają zebranej przed namiotem gawiedzi
Kryzys to taki moment, kiedy można pracownikom obniżyć pensje i jeszcze będą z tego zadowoleni, bo nie stracili pracy. Na takie korzyści mogą liczyć tylko te firmy...
„Treściwa i trafiająca w sedno. Dla wszystkich myślących o doradzaniu. Lepsza od wielu drogich szkoleń mediowych” - stwierdził Tomasz Trabuć, dyrektor działu public affairs w agencji Edelman, komentując książkę o...
Wielu menedżerów uważa (...), że inni powinni myśleć tak, jak oni i mówić to co oni. To są dinozaury komunikacji wewnętrznej, które już dawno powinny wyginąć, a jednak trzymają się mocno...
Ze względu na powszechność konferencji, które są jednym z podstawowych narzędzi pracy PR-owca, czasami podchodzimy do ich organizacji, czy to jako agencja PR, czy jako firma, rutynowo i sztampowo...
„Książki o PR i komunikacji czytam, jednak mało wnoszą do mojej wiedzy. Na pewno nie są w stanie zmienić mojego światopoglądu, ponieważ przeważnie recenzują, coś, co się wydarzyło, skupiają się na opisie tego, co jest - nie odkrywają nowych horyzontów” - stwierdził Szymon Sikorski, dyrektor generalny Publicon...
W tym miesiącu mamy dla Was aż 5 szkoleń otwartych! Tajniki komunikacji wewnętrznej zdradzi Andrzej Godewski, o skutecznych relacjach z mediami opowie Zbigniew Lazar, a wspólnie z Michałem Góreckim przeanalizujecie, jak udzielać się w social mediach bez zbędnego ryzyka...
Co czytają PR-owcy? Skąd czerpią wiedzę? My już wiemy, teraz kolej na Was. W poniedziałki i środy będziemy publikować rekomendacje książkowe doświadczonych ekspertów od komunikacji. Mamy nadzieję, że to Was nie tylko zainspiruje, ale też skłoni do przedstawienia swoich PR-owych bestsellerów...
Jeśli myślisz, że wykazywanie efektów pracy PR-owca to wyłącznie żmudna praca analityczna i siedzenie nad złożonymi tabelami przestawnymi w Excelu, to się mylisz...
Poza tym, klient przychodzi do agencji już po tym, jak mleko się rozlało. I media i opinia publiczna już o czymś wiedzą (albo tak im się wydaje), już mają wyrobioną o czymś opinię – a klient oczekuje efektu zbiorowej amnezji…
Jeżeli w sieci znajdą się materiały, które godzą w dobre imię jakiejś osoby lub spółki, to możliwość usunięcia takich informacji jest w praktyce bardzo ograniczona. Czy czarny PR w internecie jest „nieśmiertelny”? Czy prawo daje nam skuteczne narzędzia walki...
Facebook pozazdrościł hashtagów Twitterowi i od niedawna rozpoczął ich wprowadzanie. Na razie działają one niestabilnie, ale już teraz po wpisaniu dowolnego #hashtagu następuje jego przekształcenie w link, który agreguje wszelkie dyskusje na dany temat...
Czy public relations można się nauczyć poznając teorię? Jest wiele osób, które twierdzą, że tę profesję można zrozumieć tylko poprzez praktykę...
Zdarza się, że do pełnienia roli rzecznika oddelegowana jest osoba bez specjalnego przygotowania, wykazująca się jednak prezencją i płynnością wysławiania. No więc do roboty! Przecież poradzi sobie z dziennikarzami… I zaczyna się codzienna praca sapera...
Najlepsza wiedza nie pomoże, gdy nie będziemy potrafili zauważać pewnych spraw, wychwytywać ich z tembru głosu rozmówcy, czy wręcz antycypować pewnych zachowań i zdarzeń. Musimy działać szybko...
| |||
|
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.