Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu, dziennikarz. Z rynkiem marketingu terytorialnego i doradztwa dla jednostek samorządu terytorialnego związany od ponad 10 lat.
Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w latach 2002-2004 był współtwórcą pierwszych strategii marketingu turystycznego dla miast i regionów w Polsce.
Przez ostatnie lata pełnił funkcję Redaktora Prowadzącego i Dyrektora Zarządzającego „Brief for Poland” – pierwszej w Polsce, specjalnej platformy medialno-consultingowej z zakresu marketingu miejsc (w ramach prestiżowego miesięcznika BRIEF).
Obecnie Prezes Zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc – nowej, niezależnej organizacji eksperckiej, która ma na celu profesjonalizację i popularyzację tej dziedziny marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej.
Autor licznych publikacji dot. marketingu terytorialnego. Trener i konsultant - doradza i szkoli pracowników JST oraz agend rządowych w tematyce marketingu miejsc. Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego „Marketing Terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast”. Członek Jury wielu konkursów, m.in. KTR, EFFIE, na Najlepszy Produkt Turystyczny oraz Konkursu "Złote Formaty".
W ciągu kilku najbliższych lat budowa i zarządzanie marką miejsca (gminy, miasta, regionu) będzie traktowane jako całkowicie naturalny, jeden z kluczowych, element zarządzania rozwojem społeczno-gospodarczym jednostki terytorialnej.
1. Rozumieć istotę i rolę marketingu miejsc w rozwoju jednostek samorządu terytorialnego (JST)
2. Rozumieć znaczenie i cele marki terytorialnej
3. Znać etapy tworzenia strategii promocji JST
4. Umieć użyć w praktyce narzędzi promocji miejsc
1. Marketing miejsc - geneza, istota, cele i zakres
2. Marka terytorialna
3. Tworzenie strategii promocji JST
4. Narzędzia promocji miejsc
5. Przegląd dobrych praktyk z kraju i ze świata