Do stycznia 2013 strateg w Agencji Reklamowej Heureka, bloger. W branży reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmował się przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobiście nadzorował projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, , Nivea, czy Playboy. Jest współwłaścicielem serwisów clouto.com i koszulkowo.com. Prowadzi bloga pod adresem michal-gorecki.pl. Jego publikacje dotyczące mediów cyfrowych pojawiały się na blogach branżowych i serwisach takich jak gazeta.pl.
Wcześniej związany z organizacjami pozarządowymi (ZHP, PTTK) zarówno od strony wolontariackiej jak i pracy w centrali. Nadzorował projekty na poziomie centralnym korzystając z siły mediów społecznościowych i crowdsourcingu już na początku nowego millenium. Pasjonat komunikacji międzyludzkiej, nowych technologii i mediów. Prowadził liczne zajęcia dotyczące marketingu i promocji w organizacji pozarządowych.
Szkolenie przedstawia podstawowe zagadnienia związane z mediami społecznościowymi. Opisuje pejzaż mediów drugiej dekady XXI wieku, narzędzia i platformy, z których możemy korzystać, wraz z podstawowymi modelami obecności. Poruszany jest także temat budowania strategii i cele obecności w świecie social mediów. Uczestnicy mogą zapoznać się z topografią Facebooka i jego podstawowymi funkcjami, dowiedzą się, jak prowadzić komunikację oraz zaistnieć w nim reklamowo. Podczas szkolenia poruszany jest także temat kryzysów w social mediach oraz sposoby radzenia sobie z nimi.
1. Znać znaczenie mediów społecznościowych w komunikacji
2. Znać proces tworzenia strategii komunikacji w social mediach
3. Znać rodzaje social mediów i sposoby ich wykorzystywania
4. Umieć komunikować się na Facebooku
5. Wiedzieć, jak działać w sytuacjach kryzysowych w social mediach
6. Znać metody i narzędzia do mierzenia efektów działań w mediach społecznościowych
1. Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych (wprowadzenie)
2. Proces tworzenia strategii komunikacji w oparciu o media społecznościowe
3. Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych - co oprócz Facebooka?
3. Jak komunikować się na Facebooku?
4. Obsługa klienta i sytuacje kryzysowe
5. Ocena skuteczności działań w mediach społecznościowych