CEO w MSLGROUP Poland i dyrektor operacyjny dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Członek zespołu zarządzającego Publicis Communications w Polsce. Organizator licznych akcji PR-owych, dyrektor i współorganizator kampanii społecznej na rzecz aktywizacji osób niepełnosprawnych „Wyślij CV, ktoś czeka". Od stycznia 2007 roku dyrektor zarządzający w agencji Ciszewski PR.
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Pracę rozpoczął w Wielkopolskim Centrum Edukacyjnym, następnie był managerem w grupie agencji reklamowych BFFG.
Praktyk PR, który chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Szkolił zarówno osoby z sektora publicznego m.in. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, jak i pracowników firm komercyjnych.
Laureat PRotona 2013 w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej”
Moduł kursu internetowego poświęcony planowaniu i budowie kampanii pokazuje w jaki sposób i z wykorzystaniem jakich narzędzi należy przygotować się do prowadzenia projektu. Omówione są w nim również realia współpracy z agencją. Planowanie i budowa kampanii PR składa się z kilku etapów. Zwykle praca nad kampanią zaczyna się od brief’u, który jest fundamentem naszych późniejszych działań. Umiejętność prawidłowego tworzenia zapytania ofertowego oraz jego czytania, jest również istotnym elementem powodzenia planu kampanii PR. Brief musi być oparty na twardych danych, które czerpiemy z badań. Często oprócz badania grupy docelowej warto przebadać również wizerunek firmy wśród pracowników i innych interesariuszy. To jest punkt wyjścia do doboru odpowiednich narzędzi i kanałów. W szkoleniu wszystkie etapy budowania kampanii PR są omówione oraz zilustrowane wieloma praktycznymi przykładami działań komunikacyjnych, które mogą posłużyć także za inspirację przy nowych projektach.
1. Brief
2. Analiza sytuacji wyjściowej, Badanie wizerunku
3. Określanie trafnych celów kampanii PR
4. Dobór narzędzi i kanałów komunikacji
5. Pomysły kreatywne
6. Tworzenie planu komunikacji
7. Tworzenie budżetu
8. Ewaluacja kampanii PR