Kurs internetowy

Planowanie i organizacja eventów

Promocja
 
  • Marzena Witczyńska

    Prowadzi dział organizacji eventów i projektów specjalnych w Agencji Marketingu Zintegrowanego Momentum Worldwide. Z branżą marketingową związana od 7 lat. W tym czasie pracowała na stanowiskach Creative Manager i Project Manager w Agencjach Eventowych Defacto oraz ProFM. W 2009 roku rozpoczęła współpracę z Agencją Marketingu Zintegrowanego Mea Group, w której po półtora roku objęła funkcję Dyrektora Zarządzającego, prowadząc 18 osobową grupę Project Managerów i dział kreacji, odpowiadając za relacje z kluczowymi klientami agencji oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów. Współpracowała w zakresie BTL z markami takimi jak: Unilever, Samsung, Ernst&Young, Douglas, Dior, Hugo Boss, Mercedes-Benz Unicredit Group, Lexus, Play, Bawaria Motors, Nestle Professional, Astra Zeneca, Roche, Empik, Orange czy Henkel. Od półtora roku prowadzi szkolenia we współpracy z czołowym polskim portalem PR - owym Proto.pl z zakresu Event Marketing i Public Relations.

  •  
 

Planowanie i organizacja eventów

Event to przydatne narzędzie marketingowe, pozwalające na bezpośrednie dotarcie do grup docelowych firm i instytucji, które je organizują.

Event może spełniać rozmaite role i być środkiem do osiągania różnych celów biznesowych i wizerunkowych, począwszy od budowania bezpośrednich relacji z otoczeniem, poprzez wspieranie pozytywnego wizerunku firmy, a na realizacji celów sprzedażowych kończąc.

Tymczasem wydarzenie, w którego realizacji uczestniczy tak wiele podmiotów jest jak żywy organizm, który potrafi zaskakiwać.

Jednym z istotnych celów event managera musi być więc takie przygotowanie do wydarzenia, aby możliwość wystąpienia niesprzyjających okoliczności była zminimalizowana.

Nie wystarczy jednak poprawna organizacja, aby event mógł efektywnie spełniać swoją rolę: musi on poprzez swoją formułę realizować założone cele biznesowe, a także pozostawić po sobie dobre wrażenie i wspomnienia u uczestników. Dla nich event ma być dobrą zabawą, wydarzeniem, podczas którego zdobędą cenną wiedzę, nawiążą kontakty (w zależności od rodzaju wydarzenia). Jednak dla organizatora, zleceniodawcy powinno być to działanie, gdzie punktem startowym jest określenie korzyści i celów, jakie przyniesie w punkcie finałowym.

To szkolenie daje nie tylko narzędzia i wiedzę techniczną potrzebną do realizacji mniejszych i większych wydarzeń, lecz także przygotowuje do takiego planowania ich formuły, aby budżety włożone w organizację przynosiły zwroty i korzyści dla firm oraz instytucji

Po przestudiowaniu tego kursu słuchacz powinien:

1. Znać zasady profesjonalnej organizacji eventów

2. Umieć dopasować rodzaj proponowanych atrakcji do grupy odbiorców i celu eventu

3. Wiedzieć, jak krok po kroku analizować potencjalnie kryzysowe sytuacje i im zapobiegać

4. Przygotować plan wydarzenia, scenariusze, protokoły i inne niezbędne dokumenty

Konspekt:

1. Eventy – po co je organizować? Skąd potrzeba organizowania wydarzeń?

2. Synteza rozwoju branży w Polsce, hipotezy co do dalszej ewolucji tego narzędzia komunikacji

3. Podział eventów ze względu na odbiorców, cel w którym są organizowane

4. Zasady profesjonalnego event managera

5. Planowanie i organizacja eventu

6. Event jako narzędzie PR, PR celem eventu

7. Warsztat na przykładzie organizacji konferencji prasowej

8. Podsumowanie i odesłanie do materiałów dodatkowych

Zobacz fragment wykładu
 

Cena modułu:

199 zł

Cena w pakiecie:

139 zł

Cena przy zakupie całego kursu:

79 zł