Do maja 2014 prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications (aktualnie - doradca zarządu), wiceprezes Związku Firm Public Relations. Ukończyła Wydział Aktorski łódzkiej Filmówki, Marketingowe Zarządzanie Firmą na UŁ oraz studia doktoranckie na Wydziale Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Specjalizuje się w programach public affairs i community relations, jest autorką wielu strategii PR dla prowadzonych przez jej firmę projektów. Prowadzi liczne szkolenia i prezentacje dotyczące problemów PR oraz zarządzania marką. Wykładowca London School of PR, Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Komunikacji Marketingowej oraz Politechniki Warszawskiej.
W latach 2004-2006 była wiceprezesem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a 2009-2011 oraz od 2012 do chwili obecnej - wiceprezesem Związku Firm Public Relations.
Nominowana do tytułu PRotony 2008 w kategorii osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji oraz do tytułu Dama Sukcesu 2008.Zdobywczyni (wraz z zespołem Telma Group) czterech Złotych Spinaczy.
Współautorka Leksykonu Public Relations, Sztuki Public Relations i powstającej właśnie Encyklopedii PR. Certyfikowany Praktyk NLP.
Umiejętne posługiwanie się słowem to podstawowy wymóg jaki stawiany jest PR-owcom.
Poprawność językowa, dobry styl, brak błędów ortograficznych – to tu kryje się sukces dobrych informacji prasowych, tekstów na strony internetowe, przemówień, listów itp. Dziś, w czasach krótkich informacji internetowych, połykania znaków, używania przedziwnych skrótów, my PR-owcy mamy szczególną misję do spełnienia- dbania o poprawność i piękno naszego języka.
Jak posługiwać się słowem, jak pisać dla mediów tak, aby nasza informacja prasowa była inspiracją dla artykułu dziennikarza? Jak spowodować aby dzięki naszemu tekstowi klienci pozostawali długo na stronach internetowych naszych firm? Jak poprawnie komunikować się z odbiorcą poprzez blogi?
Na te pytania znajdziecie odpowiedź w kolejnym szkoleniu PROTO „Copywriting- skuteczna komunikacja za pomocą słów”.
1. Znać różnice między pisaniem dziennikarskim a PR-owym
2. Znać zasady pisania informacji prasowych oraz jej elementy
3. Wiedzieć, w jaki sposób zainteresować media swoimi informacjami
4. Wiedzieć, jak pisać do internetu
5. Wiedzieć, jak pisać na blogach firmowych
1. Czym jest pisanie w komunikacji wewnętrznej
2. Informacja prasowa – najważniejsze narzędzie pracy w PR
3. Co może zainteresować dziennikarzy ?
4. Pisanie treści na strony internetowe
5. Blogi firmowe