Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.
Jest już dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Planowanie i budowa kampanii PR”. Autorem modułu jest Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający agencji Ciszewski MSL oraz zwycięzca tegorocznej edycji konkursu...
Już 5 czerwca w kursie internetowym Akademii PRoto nowy moduł – CSR - Corporate Social Responsibility. Z modułu dowiesz się...
Teraz relacja ze spotkania jest już widoczna w sieci zanim to spotkanie się skończy, do grup docelowych media relations dołączyli blogerzy, adresy stron kondensuje się do QR kodów...
Sport budzi emocje. Szczególnie duże są one w sezonie ważnych imprez sportowych takich jak Mistrzostwa Świata czy Olimpiada...
Wyobraźmy sobie elitarny klub jazzowy. Piękny wystrój, świetna muzyka, genialna atmosfera. Wszystko gotowe – brakuje jedynie ludzi. Jak ich pozyskać?...
Etyka jest wrażliwym i trudnym aspektem branży PR, choć powinna być całkiem naturalna. PR-owcy z niemal każdej strony są stawiani przed dylematami natury etycznej i moralnej...
Już 12 maja do kursu internetowego zostanie dodany wykład o komunikacji w kryzysie autorstwa Magdaleny Gębali-Karcz, dyrektor zarządzającej w Agencji First PR. Jednym z najistotniejszych elementów nowego wykładu jest kwestia przewidywania i zapobiegania kryzysom. Pokazano w nim jak skutecznie identyfikować potencjalne zagrożenia i monitorować otoczenie...
„Często pytam pracowników, czy w firmach lub instytucjach, w których pracują, jest komunikacja wewnętrzna. Najczęściej odpowiadają, że jest, ale pozostawiona sama sobie” – mówi Andrzej Godewski, założyciel firmy Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej i autor wykładu o skutecznej komunikacji wewnętrznej w kursie internetowym Akademii PRoto...
Umiejętność zaprezentowania siebie podczas różnego rodzaju wystąpień publicznych jest jedną z podstawowych kompetencji każdego PR-owca. I nie ma znaczenia, czy ma on wystąpić na konferencji branżowej, wziąć udział w panelu dyskusyjnym czy przedstawić prezentację przetargową dla klienta. PR-owiec, osoba zajmująca się komunikacją, musi umieć odnaleźć się w każdej sytuacji, bo często to od jego umiejętności zależy powodzenie projektu...
Gdy mówimy o tożsamości organizacji, zwykle w pierwszej kolejności przychodzą nam do głowy: logo, obrandowane samochody, koszulki przedstawicieli firmy czy gadżety firmowe. Niesłusznie...
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.