AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Nowości

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...
  •  
  • Planowanie i budowa kampanii PR - nowy moduł w kursie internetowym!
  • Jest już dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Planowanie i budowa kampanii PR”. Autorem modułu jest Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający agencji Ciszewski MSL oraz zwycięzca tegorocznej edycji konkursu...

  • Więcej...
  •  
  • CSR w Akademii PRoto już od 5 czerwca!
  • Już 5 czerwca w kursie internetowym Akademii PRoto nowy moduł – CSR  - Corporate Social Responsibility. Z modułu dowiesz się...

  • Więcej...
  •  
  • Kilka słów o e-PR-ze
  • Teraz relacja ze spotkania jest już widoczna w sieci zanim to spotkanie się skończy, do grup docelowych media relations dołączyli blogerzy, adresy stron kondensuje się do QR kodów...

  • Więcej...
  •  
  • Jak wykorzystać emocje sportowe?
  • Sport budzi emocje. Szczególnie duże są one w sezonie ważnych imprez sportowych takich jak Mistrzostwa Świata czy Olimpiada...

  • Więcej...
  •  
  • Jak odnieść sukces w social mediach?
  • Wyobraźmy sobie elitarny klub jazzowy. Piękny wystrój, świetna muzyka, genialna atmosfera. Wszystko gotowe – brakuje jedynie ludzi. Jak ich pozyskać?...

  • Więcej...
  •  
  • Uczciwość jest najlepszym wizerunkiem[1], czyli etyka w PR-ze
  • Etyka jest wrażliwym i trudnym aspektem branży PR, choć powinna być całkiem naturalna. PR-owcy z niemal każdej strony są stawiani przed dylematami natury etycznej i moralnej...

  • Więcej...
  •  
  • Sytuacje kryzsowe w kursie internetowym - już wkrótce!
  • Już 12 maja do kursu internetowego zostanie dodany wykład o komunikacji w kryzysie autorstwa Magdaleny Gębali-Karcz, dyrektor zarządzającej w Agencji First PR. Jednym z najistotniejszych elementów nowego wykładu jest kwestia przewidywania i zapobiegania kryzysom. Pokazano w nim jak skutecznie identyfikować potencjalne zagrożenia i monitorować otoczenie...

  • Więcej...
  •  
  • Jak skutecznie komunikować się wewnątrz firmy?
  • „Często pytam pracowników, czy w firmach lub instytucjach, w których pracują, jest komunikacja wewnętrzna. Najczęściej odpowiadają, że jest, ale pozostawiona sama sobie” – mówi Andrzej Godewski, założyciel firmy Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej i autor wykładu o skutecznej komunikacji wewnętrznej w kursie internetowym Akademii PRoto...

  • Więcej...
  •  
  • Autoprezentacja i sztuka wystąpień publicznych w Akademii PRoto
  • Umiejętność zaprezentowania siebie podczas różnego rodzaju wystąpień publicznych jest jedną z podstawowych kompetencji każdego PR-owca. I nie ma znaczenia, czy ma on wystąpić na konferencji branżowej, wziąć udział w panelu dyskusyjnym czy przedstawić prezentację przetargową dla klienta. PR-owiec, osoba zajmująca się komunikacją, musi umieć odnaleźć się  w każdej sytuacji, bo często to od jego umiejętności zależy powodzenie projektu...

  • Więcej...
  •  
  • Czym jest tożsamość organizacji?
  • Gdy mówimy o tożsamości organizacji, zwykle w pierwszej kolejności przychodzą nam do głowy: logo, obrandowane samochody, koszulki przedstawicieli firmy czy gadżety firmowe. Niesłusznie...

  • Więcej...
 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...