AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Czym jest tożsamość organizacji?

Gdy mówimy o tożsamości organizacji, zwykle w pierwszej kolejności przychodzą nam do głowy: logo, obrandowane samochody, koszulki przedstawicieli firmy czy gadżety firmowe. Niesłusznie.

Tożsamość organizacji to o wiele więcej niż tylko oznakowanie firmy czy marki. Składa się na nią wiele ważnych elementów z pogranicza PR-u i marketingu, gdzie kluczową rolę odgrywają misja oraz wizja firmy. Jak przekłada się ona na wizerunek firmy oraz jaka jest współzależność pomiędzy Corporate Identity a strategią biznesową i rynkową firmy opowie Jarosław Filipek, założyciel i zarządzający firmą CODES Strategie i CODES Corporate Identity.

Podczas wykładu uczestnicy poznają cele i sposoby budowania marki korporacyjnej. Nauczą się, czym jest kultura organizacyjna oraz zrozumieją relacje zachodzące między marką firmy, a marką ofert i produktów. Poznają różne rodzaje grup firm i zależności pomiędzy nimi oraz zasady kreowania wizerunku poszczególnych grup firm.  Dowiedzą się też, jak zarządzać tożsamością firmy i jaki wpływ może mieć dobrze opracowana tożsamość organizacji na wyniki przedsiębiorstwa, a co zła tożsamość może konotować w świadomości pracowników i szeroko rozumianych interesariuszy.

Zapraszamy na szkolenie.

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...