Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
„Często pytam pracowników, czy w firmach lub instytucjach, w których pracują, jest komunikacja wewnętrzna. Najczęściej odpowiadają, że jest, ale pozostawiona sama sobie” – mówi Andrzej Godewski, założyciel firmy Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej i autor wykładu o skutecznej komunikacji wewnętrznej w kursie internetowym Akademii PRoto.
Dlaczego pracownicy odnoszą takie wrażenie? Czy firmy dbają o właściwy przepływ informacji zarówno „z góry na dół”, jak i „z dołu do góry”? Czy wspierają oddolne inicjatywy swoich pracowników? Czy potrafią ze swoich pracowników stworzyć ambasadorów firmy?
Niestety nie zawsze. Dlatego tak ważna jest właściwa komunikacja wewnętrzna w firmie.
W trakcie naszego szkolenia przyjrzymy się grupom. Zobaczymy, czym różni się specyfika pracy w małych i dużych grupach. Ocenimy jakość spotkań firmowych – jednego z najpopularniejszych narzędzi komunikacji wewnętrznej. Poznamy możliwości, jakie komunikacja wewnętrzna wnosi do edukacji pracowników i rozwoju firmy. Zastanowimy się, co internet i mobilne narzędzia komunikacji oznaczają dla wymiany informacji w firmach. Przyjrzymy się też innym narzędziom i technikom służącym przekazywaniu informacji pracownikom. Na przykładach zobaczymy, jak w różnych sytuacjach może być zorganizowana komunikacja wewnętrzna i jakie może przynosić efekty.
Zapraszamy do zapoznania się z treścią szkolenia.
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.