AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Sytuacje kryzsowe w kursie internetowym - już wkrótce!

Już 12 maja do kursu internetowego zostanie dodany wykład o komunikacji w kryzysie autorstwa Magdaleny Gębali-Karcz, dyrektor zarządzającej w Agencji First PR. Jednym z najistotniejszych elementów nowego wykładu jest kwestia przewidywania i zapobiegania kryzysom. Pokazano w nim jak skutecznie identyfikować potencjalne zagrożenia i monitorować otoczenie pod kątem ich wystąpienia.

Ocena ryzyka to wbrew pozorom zadanie skomplikowane i wymagające specjalistycznej wiedzy. Równie łatwo zbagatelizować jakieś zagrożenie, jak i nieprzemyślaną reakcją wywołać niepotrzebną „burzę”. Autorka w ciekawy sposób pokazuje, czym należy się kierować i jakich narzędzi używać w ocenie ryzyka zagrożenia kryzysem.

Kursanci będą się mogli również dowiedzieć, jak wprowadzać procedury zarządzania komunikacją w czasie kryzysu i co robić, aby uniknąć podstawowych błędów w czasie, gdy kryzys nadejdzie. W trakcie wykładu zostanie także poruszona kwestia współpracy z mediami oraz partnerami biznesowymi  w najtrudniejszych dla organizacji chwilach.

Jednym z podstawowych założeń wykładu jest uświadomienie słuchaczom jak istotne jest, z punktu widzenia organizacji, wdrażanie i stosowanie procedur kryzysowych. Odpowiednie przygotowanie się do kryzysu przynosi również wymierne korzyści pod względem biznesowym. Można to zauważyć w szczególności w czasie tworzenia Księgi Komunikacji Kryzysowej, której jednym z pierwszych rozdziałów jest wykrywanie, definiowanie  i rozwiązywanie wielu problemów natury biznesowej i proceduralnej w firmie.

Zachęcamy do zapoznania się z nowym wykładem w Akademii PRoto.

 

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...