Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Już 12 maja do kursu internetowego zostanie dodany wykład o komunikacji w kryzysie autorstwa Magdaleny Gębali-Karcz, dyrektor zarządzającej w Agencji First PR. Jednym z najistotniejszych elementów nowego wykładu jest kwestia przewidywania i zapobiegania kryzysom. Pokazano w nim jak skutecznie identyfikować potencjalne zagrożenia i monitorować otoczenie pod kątem ich wystąpienia.
Ocena ryzyka to wbrew pozorom zadanie skomplikowane i wymagające specjalistycznej wiedzy. Równie łatwo zbagatelizować jakieś zagrożenie, jak i nieprzemyślaną reakcją wywołać niepotrzebną „burzę”. Autorka w ciekawy sposób pokazuje, czym należy się kierować i jakich narzędzi używać w ocenie ryzyka zagrożenia kryzysem.
Kursanci będą się mogli również dowiedzieć, jak wprowadzać procedury zarządzania komunikacją w czasie kryzysu i co robić, aby uniknąć podstawowych błędów w czasie, gdy kryzys nadejdzie. W trakcie wykładu zostanie także poruszona kwestia współpracy z mediami oraz partnerami biznesowymi w najtrudniejszych dla organizacji chwilach.
Jednym z podstawowych założeń wykładu jest uświadomienie słuchaczom jak istotne jest, z punktu widzenia organizacji, wdrażanie i stosowanie procedur kryzysowych. Odpowiednie przygotowanie się do kryzysu przynosi również wymierne korzyści pod względem biznesowym. Można to zauważyć w szczególności w czasie tworzenia Księgi Komunikacji Kryzysowej, której jednym z pierwszych rozdziałów jest wykrywanie, definiowanie i rozwiązywanie wielu problemów natury biznesowej i proceduralnej w firmie.
Zachęcamy do zapoznania się z nowym wykładem w Akademii PRoto.
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.