AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Uczciwość jest najlepszym wizerunkiem[1], czyli etyka w PR-ze

Etyka jest wrażliwym i trudnym aspektem branży PR, choć powinna być całkiem naturalna. PR-owcy z niemal każdej strony są stawiani przed dylematami natury etycznej i moralnej.

Ileż razy PR-owiec słyszał od swojego szefa lub klienta, że ten chce mieć konkretną liczbę publikacji w konkretnych tytułach? A ile razy dostał zakaz przyznania, że w instytucji doszło do zaniedbania lub naruszenia np. przepisów BHP?

Dylematy etyczne, związane z wykonywaniem tego zawodu, w dużej mierze pozwalają rozwiązać branżowe kodeksy etyki. Dr Anna Adamus – Matuszyńska, autorka wykładu, szczegółowo omawia w nim Kodeks Etyki Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Opisuje też działanie i kompetencje Rady Etyki PR, która ma prawo i obowiązek zabierać głos w imieniu środowiska w sytuacji, gdy naruszane są zasady rzetelnej pracy specjalisty PR.

Podczas wykładu, krok po kroku, przedstawiając i analizując wszelkie dylematy etyczne osób pracujących w dziale PR, prezentuje sprawę Corhydronu i BP.

Wykład jest jednak skarbnicą wiedzy, którą każdy PR-owiec mieć powinien, aby w trudnych sytuacjach, wątpliwych etycznie, móc sprawować swój zawód bez naruszania dobrego imienia swojego i swojej firmy.

Zapraszamy do zapoznania się z wykładem!

 

[1] Cyt. Tom Wilson, twórca komiksów z Ziggy

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...