Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
„Wyobraźmy sobie elitarny klub jazzowy. Piękny wystrój, świetna muzyka, genialna atmosfera. Wszystko gotowe – brakuje jedynie ludzi. Jak ich pozyskać?
Jest oczywiście kilka sposobów. Można w dość dokładny i powolny sposób zbudować społeczność klubu – zainteresować osoby, które słuchają jazzu, nawiązać kontakty, działać reklamowo w odpowiednich miejscach. Można też działać szybko – wystarczy wyjść na zewnątrz i krzyknąć, że każda osoba dostaje darmowego drinka.
Sposób wydaje się genialny – klub zapełni się dość szybko. Niestety przypadkowymi osobami” – taki przykład sposobów budowania społeczności w mediach społecznościowych podaje prowadzący szkolenie o social mediach Michał Górecki.
Bo jak wiele firm tak na prawdę wie, jak budować społeczność fanów np. na Facebooku? Ile z nich chwali się tysiącami „lubisiów”, podczas gdy aktywnych użytkowników ma zaledwie kilku?
W trakcie szkolenia „Social media w komunikacji firmy”, Michał Górecki opowie o tym, jak właściwe zaplanować swoją obecność w sieci. Poda przykłady różnych portali społecznościowych i ich możliwości promocyjnych oraz reklamowych. Trochę więcej czasu poświęci Facebookowi, który stał się najpopularniejszym narzędziem wykorzystywanym przez firmy w komunikacji ze społecznościami. Powie też o pułapkach, które czekają na firmy i sposobach ich uniknięcia. Ponadto pokaże, jak mierzyć efekty działań w social mediach oraz powie, czy liczba fanów naprawdę ma znaczenie.
Zapraszamy na szkolenie.
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.