AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Jak wykorzystać emocje sportowe?

Sport budzi emocje. Szczególnie duże są one w sezonie ważnych imprez sportowych takich jak Mistrzostwa Świata czy Olimpiada. Zwykle widownia wydarzeń sportowych rośnie wprost proporcjonalnie do odnoszonych sukcesów w danej dziedzinie, ale są wyjątki. Polska piłka nożna zawsze budzi emocje, niezależnie od wyników, jakie osiąga reprezentacja.

Jak wykorzystać ten sportowy potencjał do promocji firmy lub marki? Jaką dyscyplinę sportu wybrać? Jak na tym zarobić? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela Stanisław Pogorzelski w szkoleniu „Sponsoring sportowy”.

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się czym jest sponsoring i jakie płyną z niego korzyści. Nauczą się definiować kluczowe cechy partnerów sportowych, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki biznesowe.

Stanisław Pogorzelski opowie też w jaki sposób przygotować skuteczna ofertę sponsorską oraz jak zidentyfikować podstawowe zagrożenia i pułapki sponsoringu.

Dzięki szkoleniu uczestnicy nauczą się czym jest aktywacja sponsoringu i jakie ma znaczenie oraz jak mierzyć efektywność projektów sponsoringowych.

Pod koniec uczestnicy szkolenia zapoznają się z kilkoma przykładami udanych akcji sponsorskich, które mogą posłużyć za inspirację do własnych kampanii.

Zapraszamy do obejrzenia kursu.

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...