Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
W XXI wieku przez dziennikarzy przepływa zaledwie część informacji skierowanych do konsumentów. W ostatnich latach króluje komunikacja bezpośrednia firmy z konsumentem za pomocą platform społecznościowych. Teraz relacja ze spotkania jest już widoczna w sieci zanim to spotkanie się skończy, do grup docelowych media relations dołączyli blogerzy, adresy stron kondensuje się do QR kodów, z interesariuszami komunikujemy się za pomocą e-maila, umiemy się poruszać po FB, Twitterze i Pintereście a po każdym evencie robimy z niego film!
Ale, to tylko narzędzia. I w rzeczywistości jest ich tyle, że nie sposób tu wszystkich wymienić. A przecież oprócz wiedzy o ich istnieniu kluczowe jest umiejętne posługiwanie się nimi. Co to jest PR w świecie Digital? Jak pozycjonować stronę www? Jak wykorzystywać zdjęcia w e-PR-ze? Jak tworzyć newsletter i zarządzać biurem prasowym on-line? Jak tworzyć firmowe video?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy w trakcie szkolenia „Synergia komunikacji w sieci – efektywny e-PR”, już 23 maja w Warszawie.
Zapraszamy!
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.