Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Od 1 lipca jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Planowanie i budowa kampanii PR”. Autorem modułu jest Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający agencji Ciszewski MSL oraz zwycięzca tegorocznej edycji konkursu PRotony w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR”.
W trakcie wykładu trener uczy jak zbierać potrzebne informacje i tworzyć profesjonalny brief, jak dobierać narzędzia adekwatne do grup odbiorców, w jaki sposób budżetować działania PR oraz mierzyć ich skuteczność.
Cały wykład jest bogato zilustrowany przykładami kampanii zrealizowanych przez Ciszewski MSL, które były nagradzane w konkursach polskich i zagranicznych - zobacz fragment wykładu.
Zapraszamy do obejrzenia całego wykładu!
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.