Polska poruszy wyobraźnię Francuzów, Niemców i Brytyjczyków

dodano: 
08.06.2011
komentarzy: 
0

„Wszystkie nasze działania stawiają na pewną innowacyjność, na odejście od schematów i stereotypów. Będziemy informować o Polsce jako o kraju intrygującym, ciekawym, poruszającym wyobraźnię i niepozostawiającym nikogo obojętnym” – tak o nowej kampanii promującej Polskę wśród turystów z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii mówi na łamach dodatku do Rzeczpospolitej prezes POT, Rafał Szmytke.

Jak czytamy, rozpoczynająca się dziś kampania POT ma promować turystyczne walory Polski wśród turystów zagranicznych. Oryginalność, żywiołowość naszego kraju, a także gościnność i nowoczesność jego mieszkańców – oto główne wartości, które będzie propagowała wśród Francuzów, Niemców i Brytyjczyków. Według informacji POT to właśnie oni najczęściej odwiedzają Polskę w celach turystycznych.

Według informacji gazety POT chce mocno wyeksponować w kampanii polską prezydencję oraz Euro 2012. Zgodnie z analizami Instytutu Turystyki nasz kraj odwiedzi w tym roku prawie pół miliona zagranicznych turystów więcej niż w zeszłym roku. (iw)

Promocja miast i regionów będzie tematem szkolenia PRoto.pl zorganizowanego we współpracy z Citybell Consulting już 28 czerwca w Warszawie!

Serdecznie zapraszamy!

Źródło:

Rzeczpospolita B, Rusza kampania promująca polską ofertę turystyczną za granicą, Adam Woźniak, 08.06.2011
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin