Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 13.12.14

  • PR korporacyjny

  • Eliza Misiecka

    Doktor nauk humanistycznych, założycielka i szef agencji GENESIS PR, od 1994 roku w branży PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich. Prowadziła ponad 200 długoterminowych kampanii PR na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1999-2006 dyrektor działu korporacyjno-finansowego, a następnie dyrektor strategiczny w agencji Rowland Communications. Wcześniej przez 5 lat gromadziła doświadczenie w agencji PR Profile.

    Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Psychologii UW oraz studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Tytuł doktora nauk humanistycznych uzyskała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, pod kierunkiem prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego.

    Wolny czas spędza aktywnie: nurkuje, jeździ konno i na snowboardzie, uprawia wspinaczkę, taniec i kitesurfing.

  • Opis szkolenia
  • W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    • Jakie są kluczowe założenia PR korporacyjnego?
    • Czym różni się PR korporacyjny od produktowego?
    • Jakie narzędzia wykorzystywać w PR korporacyjnym?
    • Jak dbać o relacje z mediami?
    • Jak zarządzać sytuacją kryzysową?
    • Jak zarządzać relacjami z ekspertami?
    • Jak zarządzać relacjami inwestorskimi?

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

  • Program szkolenia
  • 1. Wprowadzenie, definicje

    2. Kluczowe założenia PR Korporacyjnego

    3. Różnice pomiędzy PR Korporacyjnym a PR Produktowym

    4. Grupy odbiorców w PR Korporacyjnym

    5. Narzędzia w PR Korporacyjnym

    6. Relacje z mediami

    • Informacja prasowa – ćwiczenie
    • Komentarz ekspercki – case study
    • Follow up – ćwiczenie
    • Konferencja prasowa – case studies, różnice pomiędzy PR Korporacyjnym a PR Produktowym
    • Oświadczenie – case study, ćwiczenie

    7. Komunikacja Wewnętrzna – współpraca z działem HR

    8. Zarządzanie sytuacją kryzysową – case study

    9. Relacje z ekspertami – case study

    10. Relacje inwestorskie – wprowadzenie

    11. Internet – ważność narzędzi internetowych w PR Korporacyjnym

    12. Mierzenie efektów w PR Korporacyjnym

    13. Podsumowanie szkolenia

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.30 – 10.00 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    10.00 – 11.30 Sesja szkoleniowa

    11.30 – 11.40 Przerwa kawowa

    11.40 – 13.30 Sesja szkoleniowa

    13.30 – 14.45 Przerwa obiadowa*

    14.45 – 15.50 Sesja szkoleniowa

    15.50 – 16.00 Przerwa kawowa

    16.00 – 17.00 Sesja szkoleniowa

    17.00 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 zł lub 700 zł*