Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 30.05.14

  • PR produktów i usług w praktyce

  • Ekspert ds. komunikacji. Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – Oddział Mazowiecki. Manager z ponad 17-letnim doświadczeniem w Public Relations w wielu branżach w tym blisko 10-letnim w telekomunikacji. Pracował m.in. dla: General Motors Poland, Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych Pro-Marka (m.in.: Procter and Gamble, Unilever, Henkel, Coca-Cola, Pepsico), Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era, Heyah, T-Mobile), gdzie m.in., pełnił funkcję szefa komunikacji zewnętrznej. Specjalizuje się w kontaktach z mediami, zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych, tworzeniu i wprowadzaniu strategii PR, budowaniu wizerunku firm i marek. Zajmuje się propagowaniem standardów w działaniach PR oraz relacji na styku firma-media. Prowadzi sesje szkoleniowe w obszarze PR-u i komunikacji oraz publikuje materiały dotyczące tych tematów. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Trener Akademii PRoto - platformy szkoleniowej PRoto.pl

  • Opis szkolenia
  • Celem szkolenia jest wzbogacenie przez uczestników umiejętności z zakresu  praktycznego wykorzystywania nowoczesnych narzędzi i technik PR-u produktów i usług oraz ich efektywnego wykorzystania dla wspierania i realizacji biznesowych celów organizacji.

    Na szkoleniu zostaną przeprowadzone również ćwiczenia praktyczne  - analiza zadanych case-ów przez uczestników

  • Program szkolenia
  • 1. Krótkie wprowadzenie do nowoczesnego PR-u produktowego i usługowego

    2. Współczesne media – sytuacja, szanse i zagrożenia dla PR produktów i usług

    3. Produkty a usługi – implikacje dla komunikacji

    4. Firma – marka – produkt: ich tożsamość i wzajemne relacje

    5. PR produktowy i usług: wartość dodana i korzyści dla organizacji

    6. Efektywne narzędzia i techniki PR-u produktowego:

    • relacje z mediami
    • programy testowe
    • partnerstwa
    • informacje prasowe
    • eventy (konferencje - prasowe, eksperckie, zewnętrzne; warsztaty)
    • wywiady
    • advertoriale
    • sponsoring
    • konkursy
    • raporty
    • video content

    7. Jak zaciekawić media informacją o swoich produktach i usługach

    8. Analiza produktów i usług własnych wobec konkurencji i rynku – silne i słabe strony, cechy unikalne, etc.

    9. PR produktów i usług – specyfika, pułapki, trudności, wymogi

    10. Grupy docelowe, segmentacja rynku, segmentacja informacji i targetowanie przekazu o produktach: poznać odbiorców i rynek – co, jak i do kogo komunikować

    11. PR „trudnych” produktów i usług

    12. Komunikacja zintegrowana - niezbędność synergii działań poszczególnych funkcji biznesowych w ramach

    13. organizacji:  PR, marketing, reklama, sprzedaż, obsługa klienta

    14. Content Marketing a PR produktów i usług

    15. Lokowanie produktu

    16. PR produktowy w mediach społecznościowych za i przeciw

    17. Skuteczne wykorzystanie CSR

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 zł lub 800 zł lub 700 zł. Sprawdź aktualne promocje szkoleń otwartych na stronie: www.akademiaproto.pl/promocje