Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 27.06.17

  • SOCIAL MEDIA | szkolenie z Mikołajem Nowakiem

  • Mikołaj Nowak

    Ponad 13 lat aktywnego doświadczenia w branży interaktywnej i telewizji. Współtwórca koncepcji pierwszej polskiej agencji social media. Dziś trener wizerunkowy i doradca strategiczny oraz producent telewizyjny.

    Zawodowo wprowadza marki i ludzi do epoki cyfrowej modernizując o profesjonalne wykorzystanie potencjału social media dla osiągnięcia korzyści. Miał swój wieloletni wkład w kształt legendarnego serwisu społecznościowego Grono.net (2005), w którym był pierwszym polskim Community Managerem. Następnie pełnił funkcję Brand Managera (2008) obszaru społeczności i komunikacji w Onecie, by w 2012 roku wprowadzić "Fakty" TVN oraz ich skład reporterski do epoki social media oraz współtworzył redakcję online flagowego programu informacyjnego Grupy TVN. Aktualnie współpracuje stale z newsroomem TVN. Dzięki niemu setki gwiazd oraz osób publicznych dołączyły do social mediów i dziś nie wyobrażają sobie życia bez sieci. Jest również konsultantem oraz doradcą osób publicznych ws. profesjonalnych działań z użyciem nowych mediów.

  • Opis szkolenia
  • Potencjał social media jest nieoceniony, lecz w sieci łatwo się pogubić... Dlatego warto dowiedzieć się, jak i gdzie wydobywać potencjał, by korzyści wynikające z działań w tej strefie internetu były największe.

    Podczas zajęć z Mikołajem Nowakiem uczestnicy:

    - nauczą się ANGAŻOWAĆ w sieci, by pozyskać jak najwięcej odbiorców - z wykorzystaniem social media oraz aplikacji,

    - zdobędą też unikatowe umiejętności z zakresu budowania marki osobistej w oparciu o autentyczny przekaz i technikę engagement marketingu - do utrzymania reputacji w sieci.

    - Dodatkowym atutem będzie pozyskanie praktycznej wiedzy z zakresu dopasowania przekazu do grup celowych w konkretnych serwisach oraz szczegółowa obsługa interfejsu każdego z nich.

    - Uczestnicy zajęć zgłębią tajniki najpopularniejszych platform social media oraz pozyskają wiedzę na temat najciekawszych aplikacji. Wszystko po to, by dotrzeć do odbiorcy niemal wszędzie tam, gdzie on aktualnie się znajduje.

    Atutem spotkanie będzie ciekawie przekazana wiedza techniczna odnośnie działania algorytmów serwisów social media. Wszystko po to, by zrozumieć filozofię działania tego najpopularniejszego sektora sieci, co ułatwi profesjonalne działania w nim. Co najważniejsze: uczestnicy zrozumieją, dlaczego synergia człowieka z technologią jest dziś tak ważna za sprawą social media i jak stworzyć z tego atut dla marki oraz ich samych. 

  • Program szkolenia
  • 1. Wprowadzenie uczestników do epoki social media

    - geneza zjawiska (wykład)

    - najciekawsze wydarzenia do czasu boomu i transformacji z WEB 2.0 do social media

    - metamorfozy i mody w social media - czy warto im ulegać? + Omówienie zjawiska Real Time Marketingu

    - marka osobista w social media - dlaczego jest tak ważna również dla rekruterów i PR-owców?

    - omówienie najpopularniejszych produktów w social media, np. strony na Facebooku, profile firmowe na Twitterze i LinkedIN, itp. - charakterystyka komunikacji w każdym z tych miejsc

    - social media a media tradycyjne - czy da się to pogodzić?

     

    2. Engagement marketing w social media

    - tworzenie przekazu w oparciu o trendy (virale, memy)

    - używanie Emoji w budowaniu komunikacji w social media

    - angażowanie poprzez emocje

    - kreowanie akcji specjalnych 

    - wykorzystanie potencjału aplikacji (Instagram, Snapchat + narzędzia i edytory)

     

    3. Potencjał aplikacji

    - dotarcie do użytkownika niemal wszędzie tam, gdzie on jest

    - omówienie najpopularniejszych aplikacji na przykładach

    - omówienie ich interfejsów, by korzystanie uczynić jak najprostszym i szybkim

    - tworzenie przekazu 'tu i teraz' - bez użycia komputera

     

    4. Relacje LIVE, czyli social media na żywo

    - omówienie istoty zjawiska

    - wykorzystanie potencjału relacji LIVE

    - na co uważać, jak najlepiej przeprowadzać relację i kiedy

     

    5. Trochę techniki i człowiek się... lubi

    - omówienie synergii między współczesnymi pokoleniami a istotą technologii

    - jak, kiedy i gdzie najlepiej angażować poszczególne grupy celowe?

    - jak wykorzystać potencjał social media do budowy marki osobistej?

     

    6. Kryzys w social mediach

    - jak NIE DOPROWADZIĆ do kryzysu?

    - jak reagować w przypadku jego wykrycia?

    - jak mu przeciwdziałać?

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.15 Sesja szkoleniowa

    17.15 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miasto: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.