Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 30.01.17

  • Szkolenie: FACEBOOK w komunikacji marki

  • Marcin Żukowski

    Cyfrowy tubylec. Ekspert social mediów. Team leader w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami (m.in PKO BP). Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych, wystąpień na konferencjach oraz szkoleń. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Ekspert Akademii PRoto. Autor książki "Twoja firma w Social Mediach".

    Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom (m.in.  Marketer+, Wirtualne Media, Marketing w Praktyce), firmom i instytucjom (m.in.  Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Fundacja Batorego, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową).

     

  • Opis szkolenia
  • Facebook zmienia się każdego dnia. Z portalu do kontaktów ze znajomymi stał się dziś potężną machiną medialną - są tu grafiki, wideo czy animacje. Nie sposób za tym nadążyć. Nie obawiaj się jednak, że zostaniesz w tyle - na tym szkoleniu dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby prowadzić efektywne działania na Facebooku. Masz prawo czuć się odrobinę zagubiony.

    Dzięki szkoleniu "FACEBOOK w komunikacji marki" Akademii PRoto:

    - nauczysz się, jak wykorzystywać Facebooka po zmianach, które dotknęły go w ostatnich miesiącach,

    - będziesz wiedział, jaką komunikację budować i jakie treści tworzyć, by angażować użytkowników,

    - będziesz potrafił prowadzić efektywne działania reklamowe, aby nie przepłacać, 

    - będziesz wiedział jak aktywizować użytkowników dzięki konkursom i promocjom, aby robić to zgodnie z regulaminem i polskim prawem. 

  • Program szkolenia
  • 1. Czemu dziś warto znów przyjrzeć się Facebookowi?

    - Snapchatyzacja Facebooka - co to takiego?

    - Portret użytkowników serwisu - do kogo tutaj dotrzemy?

    - Podstawowe fakty i mity o Facebooku i jego działaniu

    2. Fan page - podstawa działań

    - Jak założyć dobry profil firmowy?

    - Gdzie i jakie dane powinieneś uzupełnić?

    - Jak zbudować dobry profil pod względem graficznym?

    - Jak zbudować bazę odbiorców?

    3. Jak odnieść sukces w Facebook marketingu?

    - Jak stworzyć odpowiednią strategię komunikacji?

    - Jak opracować harmonogram treści i pracować z nim na co dzień?

    - Jakie powinny być Twoje treści na Facebooka - zasady i dobre praktyki

    - Skąd brać atrakcyjne treści - zdjęcia i filmy?

    - Czy lepiej publikować zdjęcia czy filmy?

    - Czym są zasięgi na Facebooku? Do kogo dotrę za darmo?

    - Jak zwiększyć darmowy zasięg?

    4. Reklamy

    - Jak wygląda ekosystem reklamowy Facebooka?

    - Dlaczego warto korzystać z reklam na Facebooku?

    - Czym różnią się promowane posty od reklam?

    - Jakie są formaty reklamowe i do czego je wykorzystać?

    - Z jakich narzędzi do prowadzenia kampanii korzystać?

    - Jak skutecznie prowadzić promocję treści z profilu?

    - Jak efektywnie przeprowadzać kampanie reklamowe realizujące inne niż zasięg cele?

    5. Prawo na Facebooku - co wolno tutaj robić?

    - Jakie konkursy można przeprowadzać?

    - Jak organizować aktywizacje użytkowników?

    - Czy można moderować dyskusje?

    - Jak można reagować na nieprawdę, krytykę i hejt?

    6. Synergia z innymi mediami

    - Facebook Live

    - Facebook w innych mediach - jak go wykorzystać np. w firmowej gazetce?

    - Facebook jako środek do celu, a nie cel - wsparcie kampanii w innych mediach.

    7. Sesja pytań i odpowiedzi

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.15 Sesja szkoleniowa

    17.15 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miasto: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.