Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 24.02.17

  • Szkolenie: Snapchat i Instagram Stories w komunikacji marki

  • Kamil Bolek

    Head of Communication, indaHashEkspert w zakresie influencer marketingu. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie. Markom pomaga opowiadać historie, zarażać innych ideą, przeprowadzać odbiorcę od zainteresowania - przez entuzjazm - do zaufania. Jako brand manager odpowiadał m.in. za komunikację LifeTube - największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Swoje badania dot. osobowości marki prezentował m. in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Stały prelegent konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, wykładowca. Trener Akademii PRoto, projektu szkoleniowego PRoto.pl

    Konrad Gładkowski

    Business Development Manager, indaHash. Odpowiada za kluczowych klientów w indaHash.com - globalnej platformie łączącej marki z instagramerami.

    W swojej pracy wykorzystuje znajomość internetowego świata influencerów, marketingowe wyczucie i biznesowy profesjonalizm. Szkoli i doradza w zakresie efektywności działań na Instagramie i Snapchacie - od kreatywnych działań ad hoc, po długofalowe strategie.

    W wolnych chwilach konstruuje drony.

  • Opis szkolenia
  • Główne cele szkolenia:

    - uświadomić uczestnikom zmiany zachodzące w sposobach konsumpcji mediów wśród różnych grup docelowych

    -  wyjaśnić fenomen nowych platform (Snapchat, Instagram - Instastories) i wskazać argumenty za ich stosowaniem w marketingu

    - przedstawić uczestnikom możliwości i nauczyć ich skutecznie korzystać ze Snapchata i Instastories w komunikacji marketingowej oraz osiągać konkretne cele Biznesowe

    - zainspirować uczestników konkretnymi przykładami (case studies), możliwościami działań i ich efektami do tworzenia własnej komunikacji marketingowej opartej o Snapchata i Instastories

    Czego nauczą się uczestnicy szkolenia:

    - po co korzystać ze Snapchata i Instastories

    - jak z nich korzystać

    - jak wpisać Snapa i Insta w komunikację swojej marki/firmy

    - jak angażować grupy docelowe z wykorzystaniem obu platform

    - jak realizować określone cele i jak mierzyć skuteczność ich realizacji

    - jak współpracować w tym zakresie z innymi podmiotami na rynku - wspólpracą z agencją czy działania bezpośrednie?

  • Program szkolenia
  • I. Wstęp

    1. Trendy i zmiany w konsumpcji mediów

    - "nowe vs stare" media - czy to jeszcze aktualne

    - multiplatform mix - wielokanałowość odbioru, dywersyfikacja kanałów i grup docelowych

    - user generated content - wykorzystanie w komunikacji marki, podstawowe cechy i zalety, case studies obrazujące możliwości

    2. Social media w liczbach

    - zasięgi, demografia, cechy użytkowników (w Polsce i na świecie)

    II. Snapchatatyzacja mediów

    1. Idea "snapchatyzacji"

     - analiza zjawiska komunikacji opartej o nietrwałe treści

    - computer-mediated-communication i teoria social presence

    - między komunikatorem, transmisją live a medium społecznościowym

    2. Snapchat, Instagram i Instagram Stories

    - historia sukcesu i zmian

    - podobieństwa i różnice

    - Wady i zalety

    III. Jak to działa? Mechanika i funkcjonalności

    1. Snapchat, Instagram Stories - korzystanie z aplikacji z poziomu użytkownika

    Część warsztatowa:

    Tworzenie Snapów, MyStory, Instastories, używanie filtrów, tworzenie treści, wchodzenie w interakcje z odbiorcami, korzystanie z aplikacji, pomiar efektywności, statystyki.

    IV. Snap i Insta w komunikacji marki

    1. Wyznaczanie adekwatnych celów i pomiar ich realizacji

    - dobór KPI

    - operacjonalizacja zmiennych

    - pomiar efektywności

    2. Dystrybucja treści na platformach - płatne kampanie: możliwości, efektywne pozyskiwanie zasięgu, wady i zalety

    - case study

    3. Kanały własne - prowadzenie konta marki

    - treści, format, strategia - od czego zacząć

    - zdobywanie zasięgu, angażowanie i utrzymywanie publiczności

    (takeover, cross, traffic management)

    - case studies

    4. Digital influencerzy na Snapchacie i Instagramie

    - jakie cele mogą realizować influencerzy

    - możliwości współpracy

    - automatyzacja i platforma indaHash

    - UGC w komunikacji marki - wykorzystanie treści użytkowników

    5. Case studies

    V. Narzędzia i aplikacje wspomagające

    VII. Część warsztatowa

    1. Tworzenie strategii dla własnej marki/firmy na InstaStories i Snapchat:

    Wyznaczanie celów, dobór formatu, dystrybucja treści, wykorzystanie influencerów, efektywne wykorzystanie UGC w komunikacji marki.

    2. Brief na Snapa i Insta

    VIII. Przyszłość i prognozy

    IX. Q&A, dyskusja

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17:00 Sesja szkoleniowa

    17:00 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81, 698 634 586.

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.