Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 21.06.14

  • Badania marketingowe dla PR-owca, czyli co i jak mierzyć, żeby osiągać najlepsze efekty

  • Aniceta Cymbała, Specjalista ekonometryk, OMD

    Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne. Prowadziła projekty m.in. dla Grupy Żywiec, Polbanku, Bakomy, Perfetti van Mele czy RMF. Bogate doświadczenie zdobywała w takich firmach jak CMR, Laboratory & Co. czy SAS Institute Polska gdzie m.in. zajmowała się modelowaniem ekonometrycznym (prognozowaniem zachowań nabywczych i analizą trendów). Zajmowała się również wykorzystaniem metody analizy sygnałów i rozwijała metodologię badawczą.

    Michał Żuk, Senior Market Analyst, OMD

    Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2010 roku badacz w domu mediowym OMD. W swojej pracy zdobywał doświadczenie w badaniach m.in. dla sektora finansowego, FMCG oraz farmaceutycznego. Specjalizuje się w badaniach on-line. Przeprowadza testy reklam, badania trackingowe, satysfakcji klienta oraz badania wizerunkowe marki. Prywatnie miłośnik piłki nożnej oraz sztuk walki.

  • Opis szkolenia
  • W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    • Co warto wiedzieć, żeby interpretować wyniki badań?
    • Jaka jest metodologia badań marketingowych od kuchni?
    • Jak napisać dobry brief badawczy?
    • Gdzie za darmo przeprowadzać ankiety?
    • Jakie badania są najbardziej przydatne w pracy PR-owca?
    • Jak wykorzystać modele ekonometryczne?

    Do kogo adresowane jest szkolenie:

    • Agencje PR
    • Działy PR i marketingu w firmach
    • Pracownicy biur prasowych

    Czas trwania:

    6 godzin szkoleniowych

    Poziom kursu:

    Średnio - zaawansowany

    Wymagany zakres wiedzy:

    Podstawowa wiedza na temat komunikacji

    Metody prowadzenia zajęć:

    Szkolenie będzie miało formę wykładów, ćwiczeń oraz analizy case studie’s.

  • Program szkolenia
  • 1. Co warto wiedzieć, żeby interpretować wyniki badań?
    • po co w ogóle jest statystyka?
    • próba, dane i miary statystyczne, czyli z czym to się je?
    2. Metodologia badań marketingowych od kuchni
    • jak wygląda proces badawczy?
    • jakie wybierać typy badań i techniki badawcze?
    • po co jest kwestionariusz?
    3. Projekt własnego badania - praca w grupach
    • jak napisać dobry brief badawczy?
    • jaką wybrać metodę?
    • kogo badać?
    • gdzie szukać badanych?
    • gdzie za darmo przeprowadzać ankiety?
    4. Przykłady zrealizowanych badań
    • badania opinii
    • badania zachowań konsumenckich
    • badania wizerunku marki
    • badania świadomości marki

    5. Modelowanie ekonometryczne

    • na czym polega modelowanie ekonometryczne

    • korzyści z modelowania ekonometrycznego

    • przykłady

    • dyskusja

    AGENDA SZKOLENIA:

    10.00 – 10.15 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    10.15 – 11.30 Sesja szkoleniowa

    11.30 – 11.45 Przerwa kawowa

    11.45 – 13.30 Sesja szkoleniowa

    13.30 – 14.00 Przerwa obiadowa*

    14.00 – 15.00 Sesja szkoleniowa

    15.00 – 15.15 Przerwa kawowa

    15.15 – 16.15 Sesja szkoleniowa

    16.15 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 PLN lub 700 zł*