Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 20.03.14

  • Blogi jako narzędzie PR

  • Michał Górecki

    Do stycznia 2013 strateg w Agencji Reklamowej Heureka, bloger. W branży reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmował się przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobiście nadzorował projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, , Nivea, czy Playboy. Jest współwłaścicielem serwisów clouto.com i koszulkowo.com. Prowadzi bloga pod adresem michal-gorecki.pl. Jego publikacje dotyczące mediów cyfrowych pojawiały się na blogach branżowych i serwisach takich jak gazeta.pl.

    Wcześniej związany z organizacjami pozarządowymi (ZHP, PTTK) zarówno od strony wolontariackiej jak i pracy w centrali. Nadzorował projekty na poziomie centralnym korzystając z siły mediów społecznościowych i crowdsourcingu już na początku nowego millenium. Pasjonat komunikacji międzyludzkiej, nowych technologii i mediów. Prowadził liczne zajęcia dotyczące marketingu i promocji w organizacji pozarządowych. Wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Trener Akademii PRoto - platformy szkoleniowej PRoto.pl

  • Opis szkolenia
  • W trakcie szkolenia uczestnicy poznają:

    • Znaczenie mediów społecznościowych w PR
    • Fakty i mity dotyczące blogosfery
    • Reguły współpracy z blogerami - co wolno,a co jest absolutnie zakazane
    • Narzędzia współpracy z blogerami
    • Zasady prowadzenia bloga firmowego
    • Warsztat - "Planujemy akcję z blogerami"!

    Do kogo adresowane jest szkolenie:

    • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji w firmach i instytucjach państwowych.
    • Pracownicy działów komunikacji i PR.
    • Eksperci i liderzy opinii, którzy komunikują w social mediach i Internecie.

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

    Poziom kursu:

    średnio zaawansowany

    Wymagany zakres wiedzy:

    Podstawowa znajomość portali społecznościowych

  • Program szkolenia
  • 1. Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach PR.

    • Pejzaż mediów internetowych. Główne trendy, pojęcia i perspektywy rozwoju
    • Media Paid, Owned, Earned
    • Kto, jak i dlaczego korzysta z mediów społecznościowych?
    • Dlaczego społeczności są ważne dla wizerunku marki, relacji z klientami i wspomaganiu sprzedaży?

    2. Blogosfera – fakty i mity

    • Czym jest blog?
    • Garść historii
    • Blogi AD2012
    • Kategorie i zasięgi
    • Główne platformy
    • Cewebryci i reszta

    3. Blogi w PR – jak współpracować?

    • Rola liderów opinii w komunikacji marketingowej - bez marketingowej
    • Kim jest bloger, jakie są jego motywacje i oczekiwania, na co trzeba zwrócić uwagę?
    • Jak przygotować i przeprowadzić działania z blogerem
    • Liderzy opinii w procesie zarządzania sytuacją kryzysową
    • Zasada 3xW

    4. Narzędzia współpracy z blogerami

    • Bloger jako element media relations
    • Bloger jako ambasador marki
    • Konkursy na blogach
    • Patronat/sponsoring
    • Eventy z udziałem blogerów (Experiental/Advertainement)
    • Sampling
    • Reklama PPC na blogach
    • Case studies

    5. Prowadzenie bloga firmowego

    • Po co firmie blog?
    • Jakie firmy powinny prowadzić bloga?
    • Miejsce bloga w platformie komunikacyjnej firmy
    • Blog a serwis WWW
    • Blogi a mikroblogi
    • Charakterystyka dobrego bloga firmowego
    • Kto powinien prowadzić bloga firmowego?
    • Promowanie bloga
    • Case studies

    7. Warsztat – planujemy akcję z blogerami

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 zł lub 800 zł lub 700 zł. Sprawdź aktualne promocje szkoleń otwartych: www.akademiaproto.pl/promocje