Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 28.08.14

  • Budżetowanie w PR

  • Joanna Kuźmicz, Account Director Fleishman-Hillard

    Z Fleishman-Hillard związana od stycznia 2007 r. W FH odpowiedzialna za obsługę klientów korporacyjnych (firm międzynarodowych i lokalnych) tj. Diners Club Polska, Philips Polska, METRO Group Asset Management, GANT Development, International Paper, Fellowes, CWS-boco, McGraw-Hill czy Uniwersytet Jagielloński. Ma doświadczenie w prowadzeniu treningów medialnych, z komunikacji kryzysowej, pozycjonowania korporacyjnego oraz sesji typu brainstorm (burze mózgów według metodologii P.O.I.N.T.S.). Joanna jest absolwentką XXIV edycji Szkoły Trenerów Biznesu Centrum TROP.

    Wojciech Waglowski

    Konsultant public relations i public affairs z ponad 10-letnim doświadczeniem. Członek Akademii Ekspertów PR. Od 2004 roku pracuje w agencji Fleishman-Hillard, obecnie na stanowisku Director. Specjalizuje się w projektach dla branży energetycznej.

    Karierę zawodową rozpoczął w agencji FIRST Public Relations w 2001 roku. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Chartered Diploma in Marketing. Obecnie studiuje także w Grenoble Graduate School of Business.

     

  • Opis szkolenia
  • W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    • Jakie są rodzaje budżetów?
    • Jak zdobyć informacje potrzebne do stworzenia budżetu?
    • Jakie są typowe pozycje w budżetach PR?
    • Jak rozliczyć projekt?
    • Jak monitorować płynność finansową projektu?

    Ponadto przeprowadzimy ćwiczenia z tworzenia budżetów na case study’s!
    Prosimy przynieść ze sobą laptopy!

     

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

    Poziom kursu:

    Średnio - zaawansowany

    Wymagany zakres wiedzy:

    Podstawowa wiedza na temat komunikacji

    Metody prowadzenia zajęć:

    Szkolenie będzie miało formę wykładów, ćwiczeń, dyskusji i warsztatów na case studie’s.

  • Program szkolenia
  • 1. Co było pierwsze – budżet czy pomysł?

    • Dyskusja i doświadczenia uczestników

    2. Rodzaje budżetów

    • Przegląd budżetów PR (wady, zalety, przykłady zastosowania):

    - kosztorys

    - budżet zadaniowy

    • Cele i oczekiwania Agencja vs. Klient
    • Planowanie kampanii PR pod kątem budżetowym (ćwiczenie w grupach 3-4 osobowych)

    3. Tworzenie budżetów

    • Zdobywanie informacji do tworzenia budżetów

    - prezentacja przykładowych źródeł informacji - dyskusja

    • Typowe pozycje budżetów PRowych - prezentacja

    - konferencja prasowa i organizacja spotkania

    - wycena relacji z mediami

    - informacja prasowa

    - mapping grup docelowych

    - strategia komunikacji

    - komunikacja kryzysowa

    • Jak wycenić pomysł? – dyskusja

    4. Tworzenie budżetów – ćwiczenie praktyczne

    • Ćwiczenie – praca na case study (komputer z dostępem do Internetu)
    • Omówienie i prezentacja budżetów

    5. Dylematy okołobudżetowe

    • Jak przygotować się do negocjacji budżetowych? (ćwiczenie w parach)
    • Jak rozliczyć projekt?
    • Jak monitorować płynność finansową projektu?
    • O czym warto pamiętać – tips & tricks i dobre praktyki

    5. Podsumowanie i zakończenie wraz z sesją pytań i odpowiedzi

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 zł lub 700 zł*