Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 10.12.14

  • CONTENT MARKETING

  • - jak budować wizerunek firmy w erze internetu?

    Monika Walczak

    Jest certyfikowanym trenerem i coachem. Od wielu lat prowadzi treningi interpersonalne oraz doradza w budowaniu i rozwijaniu kariery zawodowej. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych dot. m.in. personal brandingu, komunikacji i zarządzania. Od wielu lat jest związana z polskim rynkiem mediów. Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce. Przygotowywała i realizowała strategie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Kierowała wieloma projektami mediowymi, pracując w największych koncernach w Polsce, m.in. Wydawnictwo Bauer (,,Twój Styl") oraz Agora S.A. (,,GW"). Pracując jako Senior Consultant w jednej z czołowych firmy typu 'executive search', rekrutowała m.in. DANONE, GE BPH SA czy TU Allianz. Obecnie jest partnerem zarządzającym w Grupie Szkoleniowej: wymagamy.pl. Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

  • Opis szkolenia
  • Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktyczne, użytecznej wiedzy, która będzie wykorzystywana w codziennej pracy.


    Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli m.in.:

          • czym jest e-marketing
          • co charakteryzuje społeczności internetowe
          • kto jest w sieci i jak rozmawiać z grupami docelowymi
          • jak konkurować na rynku opierając strategię komunikacji na treści
          • jak budować strategię content marketingu
          • jak wzmacniać i utrzymywać relacje z konsumentami
          • jak budować wizerunek lidera
          • co robić a czego na pewno nie robić w sieci
          • jak regulować i monitorować wizerunek firmy

                    Metody szkolenia:

                    • Prezentacja i wykład teoretyczny
                    • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
                    • Wymiana doświadczeń uczestników w trakcie dyskusji
                    • Podsumowanie modułów teoretycznych i warsztatowych
                    • Analiza prac uczestników
                  • Program szkolenia
                    1. 1. Rynek mediów w Polsce:

                        • jak Polacy konsumują media
                        • czy wszyscy ,,siedzą" w Internecie a jeśli tak to gdzie
                        • najważniejsze trendy w komunikacji internetowej
                           

                          2. Zasady tworzenia atrakcyjnych treści skierowanych do określonej grupy docelowej.
                          Specyfika komunikacji online:

                            • psychologia lektury - jak ludzie czytają w dobie internetu (tryby czytania, eye tracking),
                            • żelazne reguły komunikacji elektronicznej
                            • magia liczb czyli co w komunikacji oznacza 90-9-1

                              3. Segmentacja odbiorców komunikacji - czy wiesz do kogo mówisz?
                              Generacja X, Y i Z.

                                4. Content Marketing w akcji!

                                  • 10 podstawowych zasad content marketingu
                                  • Jakie są najczęściej popełniane błędy i jak ich unikać
                                  • Zasady przygotowywania strategii content marketingu

                                    5. Narzędzia content marketingu. Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych

                                      • fora - główne platformy, narzędzia, specyfika działań
                                      • serwisy społecznościowe - Facebook, linkedIn, Goldenline, społeczności tematyczne. Jak zaistnieć?
                                      • blogi - specyfika działań z liderami opinii
                                      • mikroblogi - czy w Polsce mają potencjał?
                                      • platformy wideo - wykorzystanie do promocji marki angażujących treści wideo
                                      • obraz zamiast treści: Vimeo, Instagram, Piterest - jak wykorzystywać w komunikacji

                                        6. GOOGLE - jak budować obecność firmy
                                        z wykorzystaniem największej na świecie wyszukiwarki internetowej

                                        7. Copywriting - jak przyciągnąć uwagę odbiorców? Przekaz treści. Krótko i na temat. Im prościej tym lepiej. Jak budujemy zdania? Jak nie nadużywać specjalistycznej nowomowy? Jak nie komplikować sobie zadania? Najczęściej powtarzane błędy językowe - jak ich unikać?

                                        8. Sytuacje kryzysowe w komunikacji z internautami [case study]

                                        9. Jak mierzyć content marketing? Czy można zastosować ROI w marketingu treści?

                                         

                                        AGENDA SZKOLENIA:

                                        9.00 - 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

                                        9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

                                        11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

                                        11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

                                        13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

                                        13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

                                        15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

                                        15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

                                        17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

                                        Miejsce szkolenia: Warszawa

                                        Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

                                        Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.