Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 27.01.17

  • Szkolenie: CONTENT MARKETING

  • - skuteczna promocja i sprzedaż w internecie

    Anna Miotk

    Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations - pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to ,,Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce". Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek "Badania w public relations", "Skuteczne social media", licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl

    Jej najnowsza książka "Nowy PR" to pierwsza polska książka opisująca trendy w internecie, które wpłynęły na zmianę w podejściu do public relations.

    Ekspert i trener Akademii PRoto - projektu szkoleniowego PRoto.pl

  • Opis szkolenia
  • Content marketing to jeden z najnowszych trendów w marketingu internetowym, z którym stykają się również specjaliści PR. Został zapoczątkowany przez zmiany algorytmów popularnej wyszukiwarki Google i w ciągu kilku lat mocno zyskał na znaczeniu. Każda firma funkcjonująca w przestrzeni internetowej stara się prowadzić tego typu działania. Na czym polegają? Jak je dobrze zaplanować i zmierzyć, czy zadziałały - dowiesz się na szkoleniu ,,Content marketing - skuteczna promocja i sprzedaż w internecie". Na szkoleniu poznasz również przykłady najlepszych praktyk z krajów zagranicznych i z Polski.

    Do kogo kierowane jest szkolenie:

    - Specjaliści PR i marketingu, którzy dopiero przygotowują się do prowadzenia działań w mediach społecznościowych lub też ci, którzy od jakiegoś czasu prowadzą już działania w mediach społecznościowych, ale mają poczucie, że sposób mierzenia tych działań dałoby się jeszcze udoskonalić

    - Osoby, które wcześniej uczestniczyły w szkoleniu ze strategii social media Akademii PRoto

    Cele szkolenia:

    - Dostarczenie wiedzy na temat content marketingu - planowania i wyboru odpowiednich narzędzi, przykładów najlepszych praktyk

    - Zainspirowanie uczestników do zainteresowania się narzędziami content marketingu

    - Nabycie praktycznych umiejętności związanych z marketingiem treści - zasad tworzenia tekstów, materiałów graficznych, nagrań audio i wideo

    Korzyści to przede wszystkim rozwój umiejętności:

    - Tworzenia strategii content marketingu i wyznaczania jej celów

    - Budowanie wizerunku organizacji/wizerunku osobistego

    - Pisanie tekstów internetowych i tekstów SEO

    - Łączenia strategii content marketingu ze strategią firmy

    - Ocena materiałów graficznych i materiałów audio/wideo

    - Oceny użyteczności (usability) danego materiału

    Metody szkoleniowe:

    Filmy, ćwiczenia w parach, ćwiczenia w grupach, dyskusja, prezentacja, studia przypadków.

  • Program szkolenia
  • I sesja szkoleniowa

    1. Wprowadzenie

    - Dlaczego content marketing jest ważny?

    - Content marketing a PR - podobieństwa i różnice

    - Cele content marketingu

    - Zastosowania content marketingu w komunikacji biznesowej

    - Tworzenie tekstów do internetu - podstawowe zasady

    2. Strategia w działaniach content marketingowych

    a. Analiza sytuacji wyjściowej

    b. Planowanie działań

    - cele biznesowe i komunikacyjne

    - grupy docelowe i tworzenie person

    - kluczowe przekazy

    - główny koncept

    - księga stylu

    - kalendarz redakcyjny

    - planowana ocena efektów

    c. Czym kierować się przy wyborze poszczególnych narzędzi content marketingowych?

    II sesja szkoleniowa

    3. Najważniejsze narzędzia content marketingu - typy i przykłady skutecznych działań

    - Prezentacje

    - E-booki

    - Infografiki, memy

    - Raporty

    - Wideo

    - Podcasty

    - Artykuły na stronie firmowej

    - Blog firmowy

    - Pozyskiwanie recenzji na blogach

    - Publikowanie artykułów w portalach

    - Newslettery

    - Studia przypadku

    - Materiały eksperckie (whitepapers)

    - Webinaria/webcasty

    - eMagazyny

    - Wirtualne konferencje

    III sesja szkoleniowa

    4. Narzędzia wspierające działania content marketingu

    - Tworzenie prezentacji

    - Narzędzia do tworzenia infografik

    - Narzędzia do tworzenia animacji

    - Narzędzia do tworzenia podcastów

    - Narzędzia do wysyłki newsletterów

    - Narzędzia do wysyłek informacji prasowych

    IV sesja szkoleniowa

    5. Jak zmaksymalizować efekt - promowanie treści content marketingowych

    - Jakie treści cieszą się największym zainteresowaniem w social mediach

    - Jak budować zaangażowaną społeczność

    6. Pomiar i ocena efektów oraz przydatne narzędzia (analityka webowa)

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa (I)

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa (II)

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa (III)

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.15 Sesja szkoleniowa (IV)

    17.15 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81, 698 634 586.

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.