Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 30.01.14

  • Custom Publishing w erze social mediów

  • Dorota Walczak

    Artysta fotografik, trener, antropolog kultury. Od przeszło 10 lat realizuje różnorodne projekty fotograficzne. Równolegle z działalnością artystyczną prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne. Ma na koncie przeszło 4000 godzin przeprowadzonych szkoleń, ćwiczeń i warsztatów. Realizuje sesje i plenery fotograficzne dla firm. Prowadzi warsztaty i szkolenia wewnętrzne dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje i coachingi z różnych obszarów wykonywania i zastosowania fotografii. Wystawy fotograficzne prezentujące jej dorobek artystyczny można oglądać w kilkunastu miastach Polski. Współpracuje m.in. ze Stowarzyszeniem Prasy Firmowej oraz COMMIN.pl. Obecnie jest partnerem zarządzającym w Grupie Szkoleniowej: wymagamy.pl. Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm
    i klientów indywidualnych.

    Monika Walczak

    Jest certyfikowanym trenerem i coachem. Od wielu lat prowadzi treningi interpersonalne oraz doradza w budowaniu i rozwijaniu kariery zawodowej. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych dot. m.in. personal brandingu, komunikacji i zarządzania. . Od wielu lat jest związana z polskim rynkiem mediów. Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce. Przygotowywała i realizowała strategie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Kierowała wieloma projektami mediowymi, pracując w największych koncernach w Polsce, m.in. Wydawnictwo Bauer („Twój Styl”) oraz Agora S.A. („GW”). Pracując jako Senior Consultant w jednej z czołowych firmy typu ‘executive search’, rekrutowała m.in. DANONE, GE BPH SA czy TU Allianz.

    Obecnie jest partnerem zarządzającym w Grupie Szkoleniowej: wymagamy.pl. Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

  • Opis szkolenia
  • Nowoczesna komunikacja to mieszanka różnorodnych narzędzi komunikacji, jednak podstawę każdego z nich tworzą słowo i obraz. Od ich atrakcyjnego połączenie zależy, czy czytelnik sięgnie po daną lekturę czy też nie. Jeszcze ważniejsze jest ile czasu przy niej spędzi, a najważniejsze, czy będzie do niej wracał!

    Celem szkolenia jest przekazanie najważniejszych zasad potrzebnych aby efektywnie przekazywać informacje za pośrednictwem mediów firmowych.

    Szkolenie dedykowane jest do osób, które:

    -  realizują lub planują zrealizować komunikację zewnętrzną i/lub wewnętrzną za pośrednictwem wydawnictw firmowych tj. biuletyny, gazety, ebook itp.

    - chcą rozszerzyć komunikację firmową o media elektroniczne

    - chcą skutecznie komunikować w mediach tradycyjnych i nowoczesnych

    Wymagany zakres wiedzy:

    Podstawowa wiedza z zakresu komunikacji marketingowej

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

  • Program szkolenia
  • 1. Moduł redakcyjny

    - jak czytane są gazety i magazyny (psychologia lektury)

    - jakie cele postawić przed magazynem firmowym

    - jak opowiadać treści, aby były atrakcyjne dla czytelników (storytelling)

    - najważniejsze zasady redagowania materiałów

    - jak tworzyć treści, które przyciągają czytelników

    - jak pisać krótko i zwięźle

    - kluczowe zasady nowoczesnego projektowania graficznego

    - jak pisać do internetu (newslettery, blogi firmowe itp.)

    - jak połączyć print i internet czyli jak budować strategię komunikacji w oparciu o media tradycyjne (print) i media nowoczesne (Internet)

    2. Moduł fotograficzny

    - jak dobierać fotografie do określonych rodzajów publikacji

    - fotografia jako ważna składowa komunikacji

    - rodzaje kadrów i sposoby kadrowania

    - jakie zdjęcia będą wyglądały dobrze w magazynach wewnętrznych, a z jakich ujęć lepiej zrezygnować

Cena: 1000 zł lub 700 zł*