Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 21.05.14

  • Jak zrealizować projekt... i nie zwariować. Best practice od grafiki do produkcji.

  • Aurelia Szokal

    Współwłaścicielka i Managing Director agencji Brand Support. Z rynkiem reklamowym związana od 2000 r. Z sukcesem od lat współpracuje z międzynarodowymi korporacjami, m.in.: Coty, Danone, Diageo, GlaxoSmithKline, Peugeot, Tikkurila, Unilever, Valeant.

    Zwolenniczka synergii w komunikacji biznesowej i interpersonalnej. Wierzy, że nastawienie na budowanie porozumienia przekłada się na większą satysfakcję, zarówno we współpracy z klientem, jak i w środowisku wewnętrznym firmy. Propaguje zarządzanie markami w oparciu o wartości dodane dla konsumentów i szukanie właściwego, szerokiego kontekstu dla marek. Stosuje komunikację nastawioną na cel. Za klucz do sukcesu uważa etykę - w marketingu i pracy w ogóle. Estetka - na grunt zawodowy przenosi swoje zamiłowanie do piękna, dbając o realizowane kampanie w najdrobniejszym szczególe.

    Prywatnie uwielbia podróżować, zwłaszcza sama, gdyż wtedy poznaje najwięcej nowych ludzi i odkrywa miejsca, których nie ma w przewodnikach.

    Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestniczka wielu szkoleń z zakresu komunikacji, marketingu i brandingu w Polsce i za granicą.

  • Opis szkolenia
  • W trakcie szkolenia, między innymi:

    • Rola portfolio – po czym poznać dobrego zleceniobiorcę?
    • Czym się różni API od IP? Formaty plików, programy, rozszerzenia, gramatury, nośniki, SWS, wireframes - czyli porozumiewanie się w jednym języku.
    • Od DTPu do Produkcji – jak uniknąć wpadki i co robić, gdy produkcja się nie uda?
    • Od proofu do wydruku. Cromalin czy approval? Słownik niezbędnych pojęć związanych z produkcją.

    Kreacja, DTP, produkcja materiałów nie będą miały przed Tobą tajemnic!

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

    Poziom kursu:

    początkujący

  • Program szkolenia
  • 1. Kilka słów o zasadach dobrej współpracy między ludźmi

    2. Specjalizacja, czyli działy od wszystkiego są do niczego – struktury agencyjne a freelancerzy.

    3. Słownik niezbędnych pojęć agencyjnych.

    4. Czym się różni API od IP? Formaty plików, programy, rozszerzenia, gramatury, nośniki, SWS, wireframes - czyli porozumiewanie się w jednym języku.

    5. Rola portfolio – po czym poznać dobrego zleceniobiorcę?

    6. Trochę techniki i człowiek się gubi, czyli jak i jakie zadawać pytania, by osiągnąć cel.

    7. Proces – od zapytania do zrealizowania

    • Jak kosztorysować prace, żeby wyjść na swoje i mieć kontrolę nad budżetem
    • Brief – shit in = shit out
    • Workflow

    8. Jak sprawić, żeby deadline nie był batem a account... katem

    9. Zasady – czy na pewno są po to, by je łamać?

    10. Rola komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

    11. Przepływ informacji w projekcie – kiedy zadanie można uznać za wykonane?

    12. Jak uchronić się od syndromu „ostatniej chwili“

    13. Akceptacja i poprawki – jak długo trwa, ile mieści się w granicach rentowności projektu.

    14. Od proofu do wydruku. Cromalin czy approval? Słownik niezbędnych pojęć związanych z produkcją.

    15. Od DTPu do Produkcji – jak uniknąć wpadki i co robić, gdy produkcja się nie uda?

    16. Terminy płatności w procesie produkcji vs. cashflow firmy

    17. Best practice

    18. Ćwiczenia

    19. Omówienie ćwiczeń i podsumowanie

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 PLN lub 700 zł*