Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 16.01.15

  • EMPLOYER BRANDING

  • - jak budować wizerunek firmy jako pracodawcy?


    Monika Walczak

    Jest certyfikowanym trenerem i coachem. Od wielu lat prowadzi treningi interpersonalne oraz doradza w budowaniu i rozwijaniu kariery zawodowej. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych dot. m.in. personal brandingu, komunikacji i zarządzania. Od wielu lat jest związana z polskim rynkiem mediów. Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce. Przygotowywała i realizowała strategie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Kierowała wieloma projektami mediowymi, pracując w największych koncernach w Polsce, m.in. Wydawnictwo Bauer (,,Twój Styl") oraz Agora S.A. (,,GW"). Pracując jako Senior Consultant w jednej z czołowych firmy typu 'executive search', rekrutowała m.in. DANONE, GE BPH SA czy TU Allianz. Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

    Anna Kędzierska

    Psycholog i trenerka. Honorowa Członkini Klubu Trenerów Biznesu. Na liczniku ponad 2.000 godzin na sali szkoleniowej. Prowadzi szkolenia w zakresie umiejętności miękkich - od komunikacji, przez radzenie sobie ze stresem i profilaktykę wypalenia zawodowego, po budowanie zespołu i zarządzanie wizerunkiem organizacji. Wspiera ludzi w dążeniu do bycia skutecznymi menadżerami, charyzmatycznymi liderami, efektywnymi członkami zespołów i szczęśliwymi ludźmi. Specjalizuje się w warsztatach dotyczących wystąpień publicznych i medialnych. Na swoim koncie ma szkolenia dla specjalistów PR, rzeczników MON, pracowników Biura Analiz Sejmowych i ludzi biznesu. Współpracowała między innymi z Akademią Telewizyjną TVP, DTI Polska, Orange, TenStep Polaska i Media Partnerts Academy. Od 2006 roku jest częstym komentatorem w mediach. Jest cenionym ekspertem między innymi w TVP Info, TVN24, TVN24 Bizes i Świat, programie Pierwszym i Trzecim Polskiego Radia, Rzeczpospolitej czy Esce Rock.

  • Opis szkolenia
  • Employer Branding (EB) to szerokie spektrum działań, których celem jest budowa wizerunku firmy jako pracodawcy oraz komunikacja firmyw tym obszarze. Nierozerwalnie z Employer Brandingiem związane jest inne pojęcie - również nowe na polski rynku - Employer Value Proposition (EVP). Na definicję EVP składa się szeroki pakiet korzyści zarówno materialnych jak i niematerialnych jakie organizacja oferuje pracownikom i kandydatom ubiegającym się o zatrudnienie. Stanowią one swoistą wizytówkę firmy na rynku. Mając na uwadze zmiany demograficzne jakie zachodzą na rynku pracy oraz duże przemiany pokoleniowe, już za chwilę trudno będzie sobie wyobrazić skuteczną rekrutację bez silnych działań w obszarze Employer Brandingu.

    W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą m. in.:

    • czym jest i dlaczego Employer Branding jest ważny
    • jak wypracować w firmie własne wartości (EVP)
    • jak budować strategię obecności w social media
    • co robić a czego na pewno nie robić w social media
    • jak prawidłowo zareagować na kryzys w social media
    • jak regulować i kontrolować wizerunek firmy tworzony przez pracowników
    • jak wykorzystywane są social media do rekrutacji czyli grywalizacja w służbie HR
  • Program szkolenia
    1. 1. Rynek mediów w Polsce:

      • jak Polacy konsumują media
      • czy wszyscy ,,siedzą" w Internecie a jeśli tak to gdzie
      • najważniejsze trendy w komunikacji internetowej.
         

      2. Kluczowe narzędzia komunikacji

      • gdzie jest moja grupa docelowa
      • charakterystyka i specyfika najważniejszych: Facebook, Youtube, Twitter, Linkedin, Goldenline, Instagram, Vimeo, blogi, serwisy typu ,,wiki" itp.
      • korzyści z obecności w social mediach
         

      3. Employer branding w praktyce:

      • rynek pracodawcy czy pracownika - dlaczego ważny jest employer branding w sieci
      • co jest najlepsze dla mojej firmy - wybór narzędzi i kanałów komunikacji
      • jak skutecznie i adekwatnie rozmawiać ze swoją grupą
      • konwersja- jak zmierzyć i policzyć działania employer branding w sieci i na co się to przekłada
      • pracownik w Internecie - można czy nie można kontrolować.
         

      4. Employer Value Proposition (EVP)

      • co to jest EVP
      • jak zdefiniować EVP
      • co interesuje kandydatów a co pracowników?
         

      5. Employer Branding a komunikacja wewnętrzna

      • jak skutecznie komunikować wewnątrz organizacji
      • pracownicy jako liderzy opinii
      • zmiana w organizacji jako szansa a nie zagrożenie czyli jak wdrażać EB w firmie
      • sytuacje kryzysowe - co robić, jak reagować?

      6. Case study: wyróżniaj się lub zgiń - czyli jak rekrutują najwięksi.

      AGENDA SZKOLENIA:

      9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

      9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

      11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

      11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

      13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

      13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

      15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

      15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

      17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

      Miejsce szkolenia: Warszawa

      Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

    Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.