Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 20.02.15

  • Event jako narzędzie PR

  • Agnieszka Ciesielska

    Event Manager. Absolwentka warszawskiego AWF-u (Turystyka i Rekreacja) oraz Wyższej Szkoły Bankowej z kierunkiem Executive MBA w Poznaniu. Od 11 lat aktywnie związana z działalnością w branży eventowej. Pierwsze doświadczenia w organizacji wydarzeń zdobywała wraz z rozwojem dużej korporacji z rynku IT. Oddana sercem przede wszystkim eventom ukierunkowała swoją karierę jako project manager projektów eventowych, gdzie realizowała cykliczne produkty eventowe m.in. dla Forum Press, a później dla UEFA. Dalsze doświadczenie związane było z pracą dla dużej agencji eventowej ICP Group SA w dziale Live Marketing Concept. Odpowiedzialna była za tworzenie kreatywnych koncepcji i koordynację realizacji eventowych dla korporacji, takich jak: Reckitt Benckiser, Nestle Polska, GE, Astellas, Bayer, Citi Handlowy, Saint Gobain Polska, Orange, ABC Data, Colgate Palmolive czy Symantec. Od 2011 roku angażuje się w działalność w Stowarzyszeniu Branży Eventowej. Obecnie realizuje swoje marzenie prowadząc własną agencję Everitum.pl ukierunkowaną na projekty z zakresu event marketingu.

    Prowadzi bloga pod nickiem ,,Eventowa Bloggerka" (http://blog.agaciesielska.pl/). Wykładowca Studium Podyplomowego Event Management na Wydziale Zarządzania UW oraz na uczelni Vistula Univeristy. Prowadzi wykłady dotyczące: Trendów w Eventach, Zarządzania Klientami w Eventach , CSR oraz Imprezy Korporacyjne. Trenerka Akademii PRoto - platformy szkoleniowej PRoto.pl

    Magdalena Jabłońska

    Z wykształcenia filolog języka francuskiego. Do branży eventowej weszła przypadkiem, gdy po 9 latach pracy w Ambasadzie Francji i ściganiu międzynarodowej przestępczości zorganizowanej, poczuła, że pora na zmiany. A że najbardziej w swojej pracy lubiła urządzać konferencje i szkolenia, przekierowała swoje zaangażowanie właśnie w tę stronę. Całą swoją wiedzę na temat PR i eventów zdobyła dzięki długoletniej praktyce i pracy z najlepszymi. W latach 2005-2011 współpracowała z agencjami eventowymi i markami jako freelencer, organizując pokazy mody, konferencje kulinarne, spotkania networkingowe, warsztaty edukacyjne. Realizowała autorskie eventy dla kobiet. Była przede wszystkim odpowiedzialna za kontakty z mediami i komunikację public relations. W 2010 r. poznała Stowarzyszenie Branży Eventowej, którego idea budowania pozytywnego wizerunku polskiego rynku organizacji eventów, ujęła ją do tego stopni, iż postanowiła go wesprzeć swoją osobą i doświadczeniem. Z początku współpracowała jako PR Manager, później objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego, na którym pozostała aż do końca 2013r. W tym samym czasie nie zaprzestała rozwijania własnej kariery, realizując zawodowo strategie komunikacji PR i social mediów dla agencji eventowych oraz współpracując jako konsultant z zakresu PR przy różnego typu wydarzeniach. Od maja 2013 r. związała się na stałe z firmą EVIO Polska, gdzie odpowiada za budowanie wizerunku firmy oraz komunikację z mediami. Trenerka Akademii PRoto - platformy szkoleniowej PRoto.pl

  • Opis szkolenia
  • Organizacja imprez wizerunkowych

    W trakcie szkolenia zostaną przeprowadzone ćwiczenia praktyczne:

    • Formatki dokumentów typowo eventowych
    • Ćwiczenia na kreatywność i tworzenie scenariuszy eventowych
    • Sposoby na sprawne zarządzenie czasem przy jednoczesnej realizacji eventu i kampanii PR - planowanie, harmonogramy
    • Storytelling jako sposób na ponadprzeciętną skuteczność przy przetargach eventowych

    Dowiesz się miedzy innymi:

    • Ile wiesz o eventach
    • Jak pozyskać media, by były przyjazne promocji Twojego eventu Twojego
    • Jak pozyskać konsumenta, odpornego na tradycyjny przekaz reklamowy
  • Program szkolenia
  • 1. Czym jest event i dlaczego może stać się najskuteczniejszym narzędziem PR kreującym wizerunek Twojej firmy?

    2. W jaki sposób zorganizować event, co należy wziąć pod uwagę na każdym etapie produkcji?

    3. Jakie są formaty eventów: zróżnicowanie ze względu na cel, miejsce, grupę docelową, ograniczenia budżetowe, czasowe, wymogi ustawowe wymagania klienta.

    4. Jak wygląda współpraca z podwykonawcami i jak co należy brać pod uwagę tworząc budżet eventu?

    5. Czym są eventy wizerunkowe (non-profit/CSR/Green Events/sponsoring )?

    6. Eventy integracyjne, czy można zbudować relacje wewnątrz grupy, jak motywować do działania i wzmacniać lojalność wobec firmy?

    7. Jak współpracować z mediami komunikując o evencie? Jakich narzędzi używać (informacja prasowa, konferencja prasowa, relacja, wideo relacja)?

    8. Event w Internecie - jak używać social mediów do promocji eventu? Nietypowe formy promocji (making off/virale), konkursy, blogosfera, flash mob.

    9. Case studies - dobre i złe praktyki

      10. Trendy i nowe technologie w eventach

       

      AGENDA SZKOLENIA:

      9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

      9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

      11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

      11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

      13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

      13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

      15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

      15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

      17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

       

      Miasto: Warszawa

      Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

      Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.