Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 05.12.14

  • Fotografia w służbie biznesu, czyli jak budować profesjonalny wizerunek firmy

  • Dorota Walczak

    Artysta fotografik, trener, antropolog kultury. Od przeszło 10 lat realizuje różnorodne projekty fotograficzne. Równolegle z działalnością artystyczną prowadzi warsztaty i szkolenia fotograficzne. Ma na koncie przeszło 4000 godzin przeprowadzonych szkoleń, ćwiczeń i warsztatów. Realizuje sesje i plenery fotograficzne dla firm. Prowadzi warsztaty i szkolenia wewnętrzne dla działów PR i komunikacji wewnętrznej, a także indywidualne konsultacje i coachingi z różnych obszarów wykonywania i zastosowania fotografii. Wystawy fotograficzne prezentujące jej dorobek artystyczny można oglądać w kilkunastu miastach Polski. Współpracuje m.in. ze Stowarzyszeniem Prasy Firmowej oraz COMMIN.pl. Obecnie jest partnerem zarządzającym w Grupie Szkoleniowej: wymagamy.pl. Opracowuje i nadzoruje programy szkoleniowo-doradcze dla firm
    i klientów indywidualnych.

    Monika Walczak

    Jest certyfikowanym trenerem i coachem. Od wielu lat prowadzi treningi interpersonalne oraz doradza w budowaniu i rozwijaniu kariery zawodowej. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych dot. m.in. personal brandingu, komunikacji i zarządzania. . Od wielu lat jest związana z polskim rynkiem mediów. Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce. Przygotowywała i realizowała strategie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Kierowała wieloma projektami mediowymi, pracując w największych koncernach w Polsce, m.in. Wydawnictwo Bauer („Twój Styl”) oraz Agora S.A. („GW”). Pracując jako Senior Consultant w jednej z czołowych firmy typu ‘executive search’, rekrutowała m.in. DANONE, GE BPH SA czy TU Allianz.

    Obecnie jest partnerem zarządzającym w Grupie Szkoleniowej: wymagamy.pl. Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

  • Opis szkolenia
  • Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznej wiedzy w zakresie wykorzystania zdjęć w komunikacji w social mediach oraz budowaniu wizerunku firmy. W trakcie zajęć omawiane będą m.in. kluczowe zagadnienia związane kształtowaniem wizerunku firmy poprzez fotografię.

    Szkolenie dedykowane jest do osób, które:

    - zajmują się budowaniem wizerunku firmy w komunikacji społecznej

    - realizują lub planują realizować komunikację marketingową za pośrednictwem wydawnictw firmowych tj. biuletyny, gazety, ebook itp. oraz social media tj. blogi firmowe i serwisy społecznościowe (Facebook, LinkedIn itp.)

    - chcą rozszerzyć komunikację o media społecznościowe

    - są odpowiedzialne za wizerunek firmy w social media

    Wymagany zakres wiedzy:

    Podstawowa wiedza z zakresu komunikacji marketingowej

    Czas trwania:

    8 godzin szkoleniowych

  • Program szkolenia
  • 1. Rynek mediów w Polsce:

    - jak Polacy konsumują media

    - czy wszyscy „siedzą” w internecie a jeśli tak to gdzie

    - specyfika poszczególnych kanałów mediów

    - trendy w komunikacji

    2. E-marketing – kluczowe narzędzie komunikacji

    - gdzie jest moja grupa docelowa

    - kanały komunikacji w social mediach, charakterystyka i specyfika najważniejszych (Facebook, YouTube, Pinteres, Vimeo, Twitter, Slideshare, LinkedIn, blog, itp.)

    - korzyści z obecności w social mediach

    - sytuacje kryzysowe w komunikacji z internautami

    3. Fotografia korporacyjna – kluczowe zasady budowania wizerunku w social media

    - funkcje zdjęcia

    - skąd brać zdjęcia i czy stoki to jedyne źródło

    - psychologia obrazu czyli jak skupiać uwagę na tym, co dla nas ważne

    - fotografia portretowa

    4. Fotografia korporacyjna – jak przygotowywać i wybrać najlepsze zdjęcia

    - czy potrzebuję profesjonalnego fotografa

    - specyfika fotografii biznesowej

    - jak przygotować się do sesji fotograficznej

    - jakie zdjęcia są dobre, a z których lepiej zrezygnować

    W trakcie szkolenia dowiesz się m.in.:

    • czym jest e-marketing
    • co to są kanały social media, jak się po nich poruszać, jak i do czego je wykorzystać
    • jak budować strategię obecności w social media
    • co robić a czego na pewno nie robić w social media
    • jak prawidłowo zareagować na kryzys w social media
    • jak tworzyć wizerunek firmy w mediach społecznościowych
    • jak dobierać zdjęcia do publikacji, blogów i na strony internetowe. Jakie zdjęcia są dobre,
      a z których lepiej zrezygnować
    • psychologia zdjęcia, czyli jak za pomocą fotografii wywołać określone emocje
    • jak przygotować się do sesji fotograficznej
    • rodzaje portretu i plany w fotografii portretowej
    • jak fotografować kobiety, a jak mężczyzn, jak ustawić do zdjęcia grupę z liderem, a jak zespół projektowy

    AGENDA SZKOLENIA:

    8.50 – 09.00 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.00 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.10 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

Cena: 1000 zł lub 700 zł*