Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 30.08.14

  • Jak uzyskać możliwie największy zwrot z inwestycji PR?

  • Michał Daniluk, Managing Director domu mediowego PHD oraz członek zarządu OMD ds. nowych mediów

    Od stycznia 2011 dyrektor zarządzający domu mediowego PHD. Karierę w mediach rozpoczął w 2003 roku. Doświadczenie w planowaniu strategicznym i zakupie mediów zdobywał najpierw w StarComie a później w MPG. Pracował dla największych marek na rynku m.in. Red Bull, Reckitt Benckiser czy Canal+. Uczestniczył w wprowadzaniu na rynek marki Bullit i Liberty Direct. Za kampanię tej drugiej otrzymał nagrodę Effie za najlepiej zrealizowany launch w mediach w roku 2007. Przez lata odpowiedzialny również za rozwijanie kompetencji w zakresie kampanii typu direct response. Ekspert w dziedzinie internetu i kampanii skierowanych do grupy docelowej 50+. Wielokrotny prelegent konferencji branżowych oraz członek jury takich konkursów jak EFFIE czy Media Trendy.

    Prywatnie zainteresowany nowymi technologiami i nauką języków z naciskiem na chiński. Z zamiłowania akwarysta i ornitolog – wiosną każdą wolną chwilę spędza na bagnach Biebrzy z lunetą i atlasem ptaków w ręku.

    Paula Kaliszewicz, PR & Marketing Manager OMD

    Specjalizuje się w prowadzeniu zintegrowanych działań komunikacyjnych w branży związanej z mediami i reklamą. Od listopada 2010 zajmuje się PR i koordynacją działań marketingowych domów mediowych należących do grupy OMD (OMD, PHD, Easymedia) oraz agencji reklamy niestandardowej – Mozaic. Wcześniej była związana z agencją public relations Liberty Group, w której odpowiadała za obsługę PR domu mediowego ZenithOptimedia Group Polska.

  • Opis szkolenia
  • W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    • Jak korzystać z wiedzy i narzędzi domów mediowych by przekonać Klientów do zwiększenia budżetów PR?
    • Jak optymalizować kampanie PR?
    • Jak planować kampanie PR, by osiągnąć nadrzędne cele biznesowe Klienta?
    • Jak racjonalizować i zwiększać efektywność działań PR w kontekście szerszych działań marketingowych Klientów?

    Do kogo adresowane jest szkolenie:

    • Agencje PR
    • Działy PR i marketingu w firmach
    • Pracownicy biur prasowych

    Czas trwania:

    7 godzin szkoleniowych

    Poziom kursu:

    Średnio - zaawansowany

    Wymagany zakres wiedzy:

    Podstawowa wiedza na temat komunikacji

  • Program szkolenia
  • 1. Rynek mediów w Polsce:

    - rozłożenie budżetów reklamowych jako wskaźnik informacji gdzie przebywa nasz konsument

    - specyfika poszczególnych kanałów mediów

    - najszybciej rozwijające się segmenty reklamy

    - trendy w mediach

    - przykłady kampanii – synergia mediów

    2. Miejsce PR w kontekście pozostałych działań marketingowych. Jak powinna wyglądać modelowa współpraca agencji?

    - Agencje PR

    - Agencje Reklamowe

    - Agencje Interaktywne

    - Agencje mobile/social media/gry

    - Agencje eventowe

    - Reklama niestandardowa

    - Domy mediowe

    3. Jak korzystać z wiedzy i narzędzi domów mediowych? (forma warsztatu)

    - Dobór mediów a grupa docelowa:

    - Brief mediowy (Zadanie: pisanie briefu)

    - TGI - strategia dotarcia (prezentacja narzędzia na podstawie briefu)

    - PBC – nie ilość a jakość (prezentacja narzędzia na podstawie briefu)

    - Antenna - monitoring konsumentów (prezentacja narzędzia na podstawie briefu)

    - Harmonogram kampanii marketingowej z uwzględnieniem działań PR

    4. Najważniejsze wskaźniki mediowe

    - Zasięg całkowity a zasięg efektywny

    - Co z tym GRP?

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa*

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

     

    * Jeżeli posiadają Państwo specjalne życzenia odnośnie stosowanej diety, prosimy o informację przy składaniu zamówienia na uczestnictwo w szkoleniu.

Cena: 1000 zł lub 700 zł*