Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 30.09.14

  • Jak skutecznie komunikować on-line

  • Monika Walczak

    Jest certyfikowanym trenerem i coachem. Od wielu lat prowadzi treningi interpersonalne oraz doradza w budowaniu i rozwijaniu kariery zawodowej. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych dot. m.in. personal brandingu, komunikacji i zarządzania. Od wielu lat jest związana z polskim rynkiem mediów. Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce. Przygotowywała i realizowała strategie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Kierowała wieloma projektami mediowymi, pracując w największych koncernach w Polsce, m.in. Wydawnictwo Bauer („Twój Styl”) oraz Agora S.A. („GW”). Pracując jako Senior Consultant w jednej z czołowych firmy typu ‘executive search’, rekrutowała m.in. DANONE, GE BPH SA czy TU Allianz. Obecnie jest partnerem zarządzającym w Grupie Szkoleniowej: wymagamy.pl. Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

  • Opis szkolenia
  • Cele szkoleniowe: szkolenie pozwoli uczestnikom zdobyć wiedzę i umiejętności z następujących obszarów:

    • Psychologia lektury – jak ludzie czytają w dobie internetu? Tryby czytania, eye tracking
    • Bariery komunikacyjne – rozpoznawanie i ich przełamywanie
    • Poznanie podstawowych technik dziennikarskich - jak pisać w sposób atrakcyjny i interesujący w mediach elektronicznych?
    • Nowoczesne narzędzia komunikacji ery Web 2.0 w służbie komunikacji wewnętrznej. Budowa skutecznej komunikacji

    Grupa docelowa

    Osoby piszące do internetu/intranetu, korzystające z narzędzi komunikacji elektronicznej w codziennej pracy

    Metoda szkolenia

    • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
    • Prezentacja i wykład teoretyczny
    • Wymiana doświadczeń uczestników w trakcie dyskusji
    • Podsumowanie modułów teoretycznych i warsztatowych
    • Analiza prac uczestników
  • Program szkolenia
  • 1. Stary świat vs nowy świat. Jak zmieniły się zasady komunikacji i dlaczego nie działa to co było?

    2. Specyfika komunikacji online. Psychologia lektury – jak ludzie czytają w dobie internetu (tryby czytania, eye tracking)?

    3. Segmentacja odbiorców komunikacji – czy wiesz do kogo mówisz? Generacja X, Y i Z

    4. Żelazne reguły komunikacji elektronicznej

    5. Jak przyciągnąć uwagę odbiorców?  Po co jest tytuł i lead? Jak poprowadzić tekst? Jak zawrzeć maksimum informacji w minimum treści? Jak skrócić tekst?

    6. Przekaz treści. Krótko i na temat. Im prościej tym lepiej.  Jak budujemy zdania? Jak nie nadużywać specjalistycznej nowomowy? Jak nie komplikować sobie zadania? Najczęściej powtarzane błędy językowe – jak ich unikać?

    7. Jak przygotowywać dobre newslettery w komunikacji korporacyjnej?

    8. Obraz zamiast tekstu, czyli komunikacja wizualna. Jak przekazać emocje. Co przyciąga wzrok na ekranie, na co patrzy odbiorca? Jak za pomocą zdjęć wpływać na emocje odbiorcy? Zastosowanie fotografii w komunikacji.

    9. Ćwiczenia: Planowanie, pisanie i redagowanie tekstów, komunikatów, maili atrakcyjnych z punktu widzenia grup docelowych.

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 – 9.30 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 – 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 – 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miejsce szkolenia: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.