Akademia PRoto - ucz się od najlepszych!

  • 24.03.17

  • Szkolenie: Planowanie kampanii na Facebooku i w innych kanałach social media

  • Marcin Żukowski

    Cyfrowy tubylec. Ekspert marketingu i social mediów. Team leader w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami (m.in PKO BP). Współautor kampanii wyróżnionych przez IAB MIXX Awards i Klub Twórców Reklamy.  Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych, wystąpień na konferencjach oraz szkoleń. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Ekspert Akademii PRoto. Autor książek "Twoja firma w social mediach" oraz "Ty w social mediach". Prowadzi blog cyfrowytubylec.pl

    Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom (m.in.  Marketer+, Wirtualne Media, Marketing w Praktyce), firmom i instytucjom (m.in.  Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Fundacja Batorego, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową).

     

  • Opis szkolenia
  • Płatne, organiczne, pozyskane - jak wykorzystać social media?

    Social media to specyficzna gałąź - tylko tutaj można zyskać tak wiele wydając tak niewiele. Dzięki skutecznemu planowaniu i optymalizowaniu działań jedna wydana złotówka może dać efekt kilkukrotnie większy. Nie jest to jednak proste i wymaga dobrych umiejętności, wyczucia oraz narzędzi. Dodatkowo cały czas dzieją się tu zmiany. Nie sposób za tym nadążyć. Nie obawiaj się jednak, że zostaniesz w tyle - na tym szkoleniu dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby prowadzić efektywne działania na Facebooku i w innych social mediach. Masz prawo czuć się odrobinę zagubiony. Po tym szkoleniu to się zmieni.

    Czego uczestnicy nauczą się na szkoleniu?

    - Jak dobierać kanały do celów komunikacyjnych marki?

    - Jak planować kampanie w popularnych i dostępnych kanałach social mediowych?

    - Jak ustalać budżety i na co zwracać uwagę przy planowaniu kampanii w social mediach?

    Głowne cele szkolenia:

     -Wzrost świadomości dotyczących social mediów jako kanału dotarcia do konsumentów za pomocą reklamy.

    - Poznanie kanałów i możliwości reklamy w social mediach.

    - Zyskanie umiejętności doboru kanałów oraz planowania i budżetowania kampanii w mediach społecznościowych.

  • Program szkolenia
  • 1. Czy za social media trzeba płacić?

    - Social media jako media własne, płatne i pozyskane - różnice i możliwości.

    - Social media jako element strategii obecności reklamowej w internecie i offline.

    - Przegląd modeli rozliczeniowych i ogólnych zasad reklamy w social mediach.

    2. Strategia i planowanie

    - Od czego zacząć prowadzenie kampanii - jaka jest twoja grupa docelowa i cel działań?

    - Przegląd kanałów umożliwiających reklamę w social mediach.

    - Jak przygotować dobry plan działania? Czy zdecydować się na współpracę z agencją/domem mediowym?

    - Jak przygotować dobre kreacje do kampanii w social mediach?

    3. Prowadzenie kampanii w social mediach oraz najnowsze trendy reklamowe

    - Kampania na Facebooku

    - Kampania na Instagramie

    - Kampania na YouTube

    - Kampania na LinkedIn

    - Inne kanały

    4. Optymalizacja i ewaluacja

    - Jak optymalizować kampanie w social mediach?

    - Jak mierzyć kampanie w social mediach?

    - Case studies.

    5. Rekomendacje i konsultacje dla uczestników

     

    AGENDA SZKOLENIA:

    9.00 - 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa

    9.30 - 11.00 Sesja szkoleniowa

    11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

    11.15 - 13.00 Sesja szkoleniowa

    13.00 - 13.30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 15.30 Sesja szkoleniowa

    15.30 - 15.45 Przerwa kawowa

    15.45 - 17.30 Sesja szkoleniowa

    17.30 - Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa

    Miasto: Warszawa

    Kontakt w sprawie szkolenia: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81

Cena: Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób: 800 zł / 1 os.